یولا در حال برنامه‌ریزی برای تولید تبلت است

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
یولا دیروز با انتشار یک آگهی تبلیغاتی با عنوان Something Big، خبر از عرضه‌ی یک گجت با صفحه‌ نمایش بزرگ را داد. این کمپانی امروز یولا تبلت با سیستم‌عامل سیل‌فیش ۲ را معرفی کرد.
تبلیغات

یولا تبلت خود را تحت پروژه‌ای در وب‌سایت ایندیگوگو قرار داده و از پیشهادات کاربران نیز برای بهبود قابلیت‌های آن استفاده می‌کند. این کمپانی درصدد جمع‌آوری بودجه‌ی ۳۸۰٫۰۰۰ دلاری برای ساخت یولا تبلت است. البته شماری از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات فنی این تبلت تعیین شده است. تبلت یولا از یک صفحه‌ی نمایش ۷.۸۵ اینچی با رزولوشن ۲٫۰۴۸ در ۱٫۵۳۶ پیکسل، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی اینتل، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴٫۳۰۰ میلی آمپر ساعت تشکیل شده است. یولا قیمت این تبلت را ۱۸۹ دلار در نظر گرفته است.

یولا در تبلت خود روی ویژگی‌هایی چون سرعت و چندوظیفگی تاکید زیادی دارد و براساس اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی می‌توان تمام اپلیکیشن‌های در حال اجرا را در قالب یک پنجره مشاهده کرد. علاوه بر اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل سیل‌فیش، می‌توان از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای اندروید نیز در این تبلت بهره برد. در صفحه‌ی مربوط به این تبلت در ایندیگوگو، یولا تبلت خود را با آیپد مینی ۳، نکسوس ۹ و نوکیا N1 مقایسه کرده است.

JollaTabletInt

البته هر سه تبلت مقایسه شده یا معرفی شده‌اند یا به بازار عرضه شده‌اند در حالی که سرنوشت تبلت یولا هنوز مشخص نیست. همچنین باید به سیستم‌عامل سیل‌فیش نیز اشاره کرد که هنوز تجربه‌ی کاربری با آن غیرملموس است. یولا اعلام کرده که رابط کاربری این سیستم‌عامل حاصل یک سال تلاش این کمپانی است و البته خود آن‌ها هنوز از این سیستم‌عامل راضی نیستند.

لینک دانلود

این تبلت در حال حاضر در ایندیگوگو پیش‌فروش می‌شود و قیمت تعیین شده برای آن نیز ۱۸۹ دلار در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه‌ی تبلت یولا ماه می ۲۰۱۵ پیش بینی شده است. در کمتر از یک ساعت بودجه‌ی مورد نیاز برای تولید این تبلت تامین شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات