به دلیل استقبال، مایکروسافت‌بند کمیاب شد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش مایکروسافت از دست‌بند هوشمند سلامتی خود پرده برداشت. مایکروسافت بند پس از عرضه به بازار آمریکا، به‌دلیل استقبال کاربران کمیاب شد. مایکروسافت مدعی است، این دست‌بند هوشمند بیش از میزان پیش‌بینی به فروش رفته است.
تبلیغات

مایکروسافت عرضه‌ی مجدد مایکرسافت‌بند را از امروز در وب‌سایت خود آغاز کرده است. شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در ابتدا فقط ۵٫۰۰۰ دست‌بند روانه‌ی بازار کرده و این موضوع باعث کمیاب شدن دست‌بند ردموندی‌ها شده است. اگرچه مایکروسافت مدعی است که تعداد دست‌بند‌های هوشمند عرضه شده به بازار بیش از این میزان است، اما تعداد دقیق دست‌بند‌های عرضه شده را اعلام نکرد. مایکروسافت خط تولید دستبندهای هوشمندش را افزایش داده تا این محصول را در فروشگاه‌ها و وب‌سایت این کمپانی به فروش برساند.

از قابلیت‌های مایکروسافت‌بند می‌توان به سنسور ضربان سنج، سنسور سنجش اشعه‌ی ماوری بنفش، جی‌پی‌اس، بلوتوث ۴.۰ و امکان استفاده از کورتنا در زمان جفت شدن با ویندوزفون اشاره کرد. این دستبند هوشمند از دو باتری با ظرفیت ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که قادر است انرژی مورد نیاز این دست‌بند را تا ۴۸ ساعت تامین کند.مایکروسافت‌بند از برخی قابلیت‌‌های ساعت‌های‌هوشمند نیز برخوردار است و قابلیت سازگاری با انواع تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، ویندوزفونی و آیفون را دارد. مایکروسافت این محصول را با قیمت ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات