فیسبوک قصد دارد با سرویس Facebook at Work به رقابت با لینکدین بپردازد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک در حال کار بر روی گسترش شبکه خود به حوزه‌های فراتر از یک شبکه اجتماعی است و می‌خواهد همچون لینکدین، این شبکه اجتماعی بزرگ را به حوزه دنیای حرفه‌ای‌ها نیز وارد کند.
تبلیغات

بسیاری از ما در محل کار به فیسبوک می‌رویم و در آنجا پرسه می‌زنیم. برخی ادارات کارمندان خود را از این کار منع کرده‌اند، ولی کمتر شرکتی توانسته جلوی این کار را بگیرد! اگر شما هم در هنگام کار به فیسبوک می‌روید، بد نیست بدانید که حالا واقعا فیسبوک قصد دارد سرویسی با نام Facebook at Work را برای کاربران حرفه‌ای ارائه کند.

به گزارش فاینانشیال تایمز از منابع آگاه ناشناس، فیسبوک در حال کار بر روی گسترش شبکه خود به حوزه‌های فراتر از یک شبکه اجتماعی است و می‌خواهد همچون لینکدین، این شبکه اجتماعی بزرگ را به حوزه دنیای حرفه‌ای‌ها نیز وارد کند.

محصول جدید فیسبوک که بر روی کاربران حرفه‌ای و اهالی تجارت تمرکز دارد، سازوکاری مشابه خود شبکه اجتماعی فیسبوک خواهد داشت و قابلیت‌هایی چون Newsfeed، گروه‌ها و امکان چت در آن نیز گنجانده شده است. اما علاوه بر این موارد ابزارهایی برای انجام امور به صورت گروهی، بر روی اسناد اشتراک‌گذاری شده نیز در Facebook at Work وجود دارد. این محصول جدید به طور کامل از حساب کاربری شخصی فیسبوک شما مجزا است و هیچ اطلاعاتی از پروفایل فیسبوک شما در صفحه حرفه‌ای‌تان وجود نخواهد داشت و بالعکس.

مقر تیم توسعه Facebook at Work که هم‌اکنون در مراحل ابتدایی توسعه است، در محلی در اطراف لندن واقع شده است.

گفته می‌شود که برای سرویس جدید، حداقل تا کنون هیچ برنامه تبلیغاتی وجود ندارد و فعلا کارمندان خود فیسبوک به صورت آزمایشی، برای انجام امور خود از آن استفاده می‌کنند. این سرویس جدید، فیسبوک را در چندین حوزه با کمپانی‌هایی چون گوگل، مایکروسافت، IBM و لینکدین وارد رقابت می‌کند. هنوز هیچ یک از مدیران فیسبوک درباره این سرویس اطلاعات بیشتری ارائه نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات