ابزارهای هفته: از حفظ حریم خصوصی تا ساخت پس‌زمینه زنده

یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
این هفته به معرفی ابزارهایی از حفظ حریم خصوصی تا ساخت پس‌زمینه زنده می‌پردازیم.
تبلیغات

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

!Yep

letsyep

اپلیکیشن !Yep به شما کمک می‌کند تا هیچگاه تنهایی را حس نکنید. اگر قصد رفتن به پارک دارید، دوست دارید سری به باشگاه بزنید یا هر چیز دیگر، !Yep شما را با افرادی که در نزدیکی خود دارید آشنا می‌کند و فعالیت‌های شما را به اشتراک می‌گذارد. می‌توانید هم‌اکنون این برنامه را نصب و استفاده کنید و دوستان جدیدی را در هر جایی پیدا کنید.

Cloudfogger

cloudfogger

قبل از اینکه اطلاعات شما به سرویس ابری آپلود شود توسط سرویس Cloudfogger در دستگاه شما رمزنگاری می‌شود. این سرویس تضمین می‌کند که دراپ‌باکس یا دیگر سرویس‌های ابری نخواهند توانست به محتوای فایل‌های شما دسترسی پیدا کنند. برنامه Cloudfogger از حریم شما با شیوه رمزگذاری استاندارد 256bit AES محافظت می‌کند. رمزگذاری یا برداشتن رمز بر فایل‌ها به صورت دستی در این سرویس معنی ندارد و همه چیز به صورت خودکار انجام می‌شود.

Penflip

penflip

بر نوشتن خود تمرکز کنید و در یک ویرایشگر مینیمال مشغول به کار شوید. نوشته‌های خود را تنها با یک کلیک می‌توانید به صورت یک کتاب الکترونیک و در فرمت‌های مختلف PDF، ePub، HTML و بیشتر دانلود کنید.

Murtastic

addons-mozilla

دوست دارید تصویر پس زمینه زنده مخصوص به خود را بسازید؟ افزونه فایرفاکس Murtastic پلتفرمی را پیش روی شما حاضر می‌کند که با آن می‌توان تصاویر پس زمینه زنده و منحصر به فرد ساخت. در تصویری که می‌توانید بسازید می‌توان از انیمیشن‌های کوتاه مثل متن‌های احساسی، شکلک‌ها، شعار‌های دوست داشتنی یا حتی یک تصویر زمینه زنده با خلق و خوی خود استفاده کنید. انتخاب‌هایی که پیش رو دارید بی‌نهایت هستند.

GIF Scrubber

gifscrubber

این افزونه را می‌توان شبیه به یک پخش کننده فایل‌های ویدیوی اما برای انیمیشن‌‌های GIF دانست. پخش این نوع تصاویر را آهسته کنید، سرعت دهید، به عقب برانید یا به جلو ببرید. تنها با بردن نشان‌گر موس بر روی تصویر GIF می‌توانید آن را کنترل کنید و در هر فریم خاصی که دوست دارید آن را دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات