Burg 12 ساعت هوشمندی با امکانات و قیمت فوق‌العاده

یک‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر جزو علاقه‌مندان به ساعت هوشمند گیر S سامسونگ با قابلیت ارتباط 3G و برقراری تماس تلفنی هستید، ساعت Burg 12 هم با امکانات خوب و البته قیمت فوق‌العاده جذب‌تان خواهد کرد.
تبلیغات

همانند گیر S، ساعت هوشمند Burg 12 از قابلیت برقراری تماس تلفنی به شکل مستقل و بدون نیاز به گوشی هوشمند برخوردار است و می‌توان از طریق ساعت پیام‌های متنی ارسال کرد. در عین حال این ساعت هوشمند علاوه بر اتصال به ابزارهای آندرویدی، قابلیت سازگاری با گوشی آیفون را نیز دارد.

با این حال Burg 12 از یک سیستم عامل اختصاصی استفاده می‌کند که اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.5 اینچی با رزولوشن 240 در 240 پیکسل و تراکم پیکسلی  226ppi است. صفحه نمایش Burg 12 گِرد و ضد خش است و بندهای آن هم قابل تعویض هستند. برای شارژ این ساعت هوشمند یک درگاه میکرو USB تعبیه شده و علاوه بر 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، امکان افزایش ظرفیت آن از طریق میکرو SD وجود دارد.

burg

از ویژگی‌های جالب این ساعت هوشمند دوربین و قابلیت ضبط صدا است. ساعت Burg 12 همچنین  از فایل‌های MP3 و MP4 پشتیبانی می‌کند. در حالت استندبای باتری این ساعت  3 روز دوام می‌آورد. قیمت 199 دلار  برای Burg 12 در نظر گرفته شده که با توجه به قابلیت‌های آن، فوق‌العاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات