آشنایی با بروزرسانی جدید «بازار» و قابلیت‌های آن

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
مارکت اندرویدی «بازار» به تازگی دستخوش تغییراتی شده که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.
تبلیغات

دانلود سریع به‌روزرسانی برنامه‌ها

​​به‌روزرسانی برنامه‌ها در این نسخه به صورت جزئی انجام می‌شود و تنها تغییرات فایل جدید برنامه که قرار است به‌روزرسانی شود، توسط بازار دریافت می‌شود که این باعث می‌شود حجم دریافتی برای به‌روزرسانی به صورت متوسط ۳۰ درصد فایل اصلی بشود. در مواردی، این نسبت به کمتر از ۵ درصد نیز می‌رسد.

بررسی برنامه‌ها با Lookout

bazaar-1

طبق قراردادی که بین کافه‌بازار و Lookout بسته شده، برنامه‌های بازار با آنتی‌ویروس و آنتی‌اسپم Lookout بررسی می‌شوند که تا حد امکان عاری از ویروس، بدافزارها و مشکلات امنیتی دیگر برای کاربران باشند.

امکان دانلود خودکار به‌روزرسانی‌ها

در این نسخه می‌توان برای دانلود برنامه‌های قابل به‌روزرسانی زمان‌بندی کرد که بازار به صورت خودکار در بازهٔ زمانی مشخص‌شده آن‌ها را دانلود و آماده نصب برای کاربر بکند. این ویژگی در کنار نصب خودکار (که با توجه به محدودیت‌های سیستم‌عامل اندروید تنها برای دستگاه‌های روت‌شده امکان‌پذیر است) می‌تواند دغدغه به‌روزرسانی برنامه‌ها را به صورت کامل از کاربر برهاند و همه چیز به صورت خودکار و بدون نیاز به تایید خاصی به‌روز شود.

تغییرات رابط کاربری

bazaar-3

طراحی جای‌جای اپ بازار به ویژه بخش جزئیات خود برنامه در این نسخه به روز شده و با توجه به نیاز و رفتار کاربران و بهینه شده است. انیمیشن‌های جدیدی در این نسخه اضافه شده که باعث می‌شود کاربر در هر جایی از اپ به چیزی که باید، توجهش جلب شود و در عین حال زیبایی خاصی نیز به محتوای برنامه بدهد.

نمایش تاریخ آخرین به‌روزرسانی

در این نسخه برای برنامه‌هایی که به‌روز شده اند، در قسمت تغییرات اخیر هر برنامه، تاریخ آخرین به‌روزرسانی نیز نوشته می‌شود.

رفع مشکلات جزئی

bazaar-2

حداکثر تلاش در این نسخه شده تا مشکلات و اختلالات و کاستی‌های نسخهٔ قبل رفع شود و در حد توان، نسخه‌ای بی‌نقص دست کاربر برسد.

بروزرسانی جدید بازار یک تغییر بزرگ برای این اپلیکیشن محسوب می‌شود. بهینه‌سازی‌های انجام شده بدون شک بر تجربه کاربری کاربران تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. نظر شما درباره تغییرات جدید «بازار» چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات