عرضه یک گوشی متفاوت از سری Grand زد تی ای

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
مطالعه 3 دقیقه
در ادامه قصد داریم شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن هوشمند Grand S Lite زد تی ای آشنا کنیم.
تبلیغات

تحقیق های انجام گرفته درمورد گوشی های هوشمند حکایت از نیاز و تمایل کاربران به صفحه نمایش‌های بزرگ دارد. تا حدی که در دو سال اخیر سازندگان گوشی های هوشمند بیشتر به این موضوع توجه کرده‌اند تا بتوانند هرچه بهتر پاسخگوی تقاضای جوامع خود باشند. کمپانی ZTE نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ارائه تلفن Grand S Lite در همین مسیر گام برداشته است. در ادامه کمی بیشتر با این تلفن آشنا خواهیم شد.

طراحی

grand-s-lite-3

ضخامت 6.9 میلیمتری و وزن اندک این تلفن در کنار بدنه پلاستیکی با کیفیت آن موجب حمل آسان و راحتی در استفاده می‌شود. این تلفن طراحی ساده‌ای دارد و در ساخت آن از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت

یکی دیگر از ویژگی های مهم گوشی Grand S Lite پشتیبانی از دو سیم‌کارت است. ویژگی که نیاز به حمل دو گوشی را مرتفع ساخته و امکان تفکیک محیط کار از زندگی شخصیتان را در یک دستگاه برای شما فراهم می نماید.

صفحه نمایش

grand-s-lite-1

Grand S Lite دارای صفحه نمایش 5 اینچ با کیفیت Full HD است. این گوشی از تکنولوژی OGS یا One Glass Solution بهره گرفته که موجب کاهش ضخامت صفحه بدون کاهش کیفیت و مقاومت آن می گردد. همچنین محافظ گوریلا گلس موجود بر روی شیشه به مقاومت آن می افزاید.

سخت افزار و حافظه

پردازنده چهارهسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز ساخت کمپانی مدیاتک به همراه پردازنده قدرتمند گرافیکی و 2 گیگابایت رم موجود در این گوشی به شما امکان اجرای سریع و روان برنامه ها و بازی های دلخواهتان را می دهد.

دوربین

دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی این گوشی لحظه های شاد و به یادماندنی شما را با تمام جزئیات ضبط می کند. علاوه بر آن نرم افزاری برای ویرایش و افزودن برخی حالات بر روی تصویر گرفته شده در اختیار شما می باشد که می تواند به زیبایی تصاویر شما بیفزاید.

خدمات متفاوت

grand-s-lite-2

شرکت ZTE جهت ارائه خدمات ویژه و متفاوت به کاربران ایرانی، اقدام به ارائه گارانتی 2 ساله برای محصولات خود، انجام Quick Service و یا خدمات سریع در کمتر از 2 ساعت برای تمامی گوشی ها با هر نوع خرابی، استفاده از قطعات اوریجینال ZTE و بهره مندی از تکنسین های زبده و آموزش دیده ZTE کرده است تا آرامش خیال بالایی را برای کاربران این برند فراهم کند.

علاقه مندان می توانند این محصول را از تمامی فروشگاه ها و پاساژهای معتبر سراسر کشور با گارانتی پارس سامتل، نماینده انحصاری برند ZTE در ایران و قیمت تقریبی 910 هزار تومان تهیه کنند.

پایان رپورتاژ  آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات