رام سفارشی اندروید آبنبات چوبی برای نسخه‌ی گوگل‌پلی محصولات اچ‌تی‌سی، منتشر شد

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
با انتشار رسمی اندروید ۵ آبنبات چوبی، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند درصدد عرضه‌ی هر چه سریع‌تر این نسخه از اندروید برای محصولات خود هستند. توسعه‌دهندگان XDA پیش‌دستی کرده و رام سفارشی وان ام۸ اچ‌تی‌سی را منتشر کرده‌‌اند.
تبلیغات

توسعه‌دهندگان XDA براساس نسخه‌ی فاش شده‌ی گوگل‌پلی اندروید آبنبات چوبی برای محصولات اچ‌تی‌سی، رام سفارشی مخصوص وان ام ۸ را برای این تلفن‌هوشمند منتشر کرده‌اند.

در صورتی که نمی‌خواهید تا زمان انتشار رسمی این نسخه از اندروید برای تلفن‌هوشمند خود صبر کنید، تنها کافی است تا این رام سفارشی را دانلود کرده و اطلاعاتی نیز در مورد نحوه‌ی نصب رام‌های سفارشی داشته باشید. این رام سفارشی تمامی قابلیت‌های مرتبط با دوربین و سایر قابلیت‌های اختصاصی وان ام ۸ را به اندروید آبنبات چوبی اضافه کرده است. البته شماری از کاربران مشکلاتی را برای این رام گزارش کرده‌اند که به زودی رفع خواهد شد. برای دریافت رام سفارشی اندروید ۵ برای HTC One M8، اینجا را کلیک کنید. با این حال پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه‌ی بسته‌ی بروز رسانی رسمی اندروید ۵ برای One M8 صبر کنید.

@amir_thedude Target is early next week. Thanks.— Mo (@moversi) November 14, 2014

مو ورسی از اچ‌تی‌سی، با انتشار توئیتی وعده‌ی انتشار اندروید آبنبات چوبی برای نسخه‌‌های گوگل‌پلی محصولات اچ‌تی‌سی را در هفته‌ی پیش رو داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات