شیائومی تا پایان سال میلادی جاری، گوشی هوشمند Mi4S یا Mi5 را معرفی می‌کند

جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تا پیش از پایان سال میلادی دو گوشی هوشمند جدید با مشخصات رده بالا را معرفی کند.
تبلیغات

به احتمال فراوان شیائومی قصد دارد نمونه پیشرفته‌ای از گوشی هوشمند Mi4 را با مشخصاتی قوی‌تر معرفی کند. با این حال، Mi4 گوشی هوشمند بسیار خوبی به حساب می‌آید که برای بهبود سخت‌افزاری در عین مقرون به صرفه ماندن قیمت آن، کار را برای شیائومی سخت می‌کند.

بر طبق گزارش‌های منتشر شده، شیائومی برای معرفی دو گوشی هوشمند جدید تا پایان سال جاری میلادی برنامه دارد اما هنوز هیچ اسمی از این دو دستگاه منتشر نشده است. تنها تصویر رندر شده‌ای از یکی از آن‌ها بدست آمده که در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

Xiaomi-Mi4-10

گوشی هوشمند Mi4 به مشخصاتی همچون پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون، صفحه نمایش ۵ اینچ 1080p، حافظه رم ۳ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فلش دوگانه LED، دوربین ۵ مگاپیکسل در جلو و اندروید ۴.۴ کیت‌کت با رابط کاربری MIUI مجهز شده است. همانطور که می‌بینید، شیائومی Mi4 گوشی هوشمند با مشخصات قدرتمند است و اگر شیائومی بخواهد این مشخصات اصلی را پیشرفت دهد و قیمت دستگاه را در نزدیکی قیمت Mi4 نگه دارد، فروش زیادی را بدست خواهد آورد.

تولیدکنندگان چینی اخیرا بسیار عالی عمل می‌کنند و با قیمت‌های رقابتی دستگاه‌های هوشمند قدرتمندی را معرفی می‌کنند. برای مثال کمپانی شیائومی چندی پیش تنها در طول یک روز توانست ۱.۱ میلیون دستگاه به فروش برساند. با اینکه این شرکت سومین کمپانی تولید کننده گوشی هوشمند به شمار می‌رود، اما با انگیزه بیشتر قصد دارد قله‌های زیادی را فتح کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات