حالا گوگل ناو می‌تواند در اپلیکیشن‌ها نیز جستجو کند

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
گوگل پس از فراگیری طراحی متریال در سراسر اکوسیستم خود قصد دارد به دستیار صوتی گوگل ناو امکانات بیشتری را اضافه کند. در همین راستا توانایی جستجوی گوگل ناو در بین اپلیکیشن‌ها، ویژگی جدید این دستیار صوتی برای گوشی‌های اندرویدی خواهد بود.
تبلیغات

گوگل به تازگی بروزرسانی برای اپلیکیشن جستجوی خود ارسال کرده است. با نصب این بروزرسانی گوگل ناو می‌تواند در بین محتوای اپلیکیشن‌های شما نیز به دنبال موارد درخواستی از طرف  شما جستجو کند. همانطور که می‌دانید برای حاضر کردن گوگل ناو در دستگاه‌های اندروید باید عبارت "Ok Google" را به زبان بیاورید یا اینکه آیکون میکروفون را در کناره سمت راست نوار جستجوی گوگل لمس کنید.

البته گوگل ناو از هم‌اکنون قادر نخواهد بود در تمام اپلیکیشن‌ها به جستجو بپردازد و برای بهره بردن کامل از این ویژگی، سایر توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های مختلف هم باید این قابلیت را به برنامه‌های خود اضافه کنند.

معمولا یکی از ایراداتی که به دستیار شخصی گوگل گرفته می‌شود وابستگی آن به اینترنت برای انجام دادن فرمان‌های صادر شده است. اما با اضافه شدن این ویژگی، گوگل ناو قادر به جستجو در بین محتوای اپلیکیشن‌ها می‌شود و کنترل بر جستجو‌های انجام شده توسط این دستیار نیز بسیار بهبود پیدا می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این ویژگی جدید گوگل ناو می‌توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات