زوم گیم: Despicable Me: Minion Rush، شورش بامزه‌ها!

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بعد از عرضه‌ و موفقیت فیلم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» در سال ۲۰۱۰ و ساخت سری‌های بعدی از آن، شخصیت‌های بامزه‌‌ «مینیون»، از شهرت بسیار زیادی برخوردار شدند. همین امر سبب شد تا گیم‌لافت آن‌ها را دست مایه‌ی یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز با نام Despicable Me: Minion Rush برای موبایل کند.
تبلیغات

حتما بسیاری با سبک Platformer یا به اصطلاح «سکو‌بازی» آشنا هستند که در بین مردم به سبک «پرشی» هم معروف است. بازی‌هایی مانند Mario و Sonic از این دسته بازی‌ها هستند. این سبک، زیر شاخه‌ای به نام Endless Running به معنای دوندگی بی‌نهایت دارد و بازی‌هایی مانند Temple Run یا Subway surfs، نمونه‌های معروفی از این سبک هستند. بازی Minion Rush از شرکت گیم‌لافت هم در این مجموعه قرار دارد و بازیکن را به چالشی سخت برای ثبت رکورد دعوت می‌کند. مسیرهایی سخت برایتان مشخص شده است که باید آن‌ها را طی کنید، بپرید، پرواز کنید و موزهایی که به صورت پراکنده در مسیر وجود دارد را جمع‌آوری کنید.

despicable-me-minion-rush large 3

یکی از بارزترین نکات این بازی، گرافیک زیبا در کنار تغییر زاویه‌ی دوربین به شکلی کاملا پویا است که باعث می‌شود بازی حالت یک‌نواختی به خود نگیرد. با تغییر زاویه‌ی دوربین، نحوه‌ی اجرای گیم‌پلی هم تا حدودی دست خوش تغییر می‌شود و با قدرت‌ خارق‌العاده‌ای که بازیکن در طول بازی می‌گیرد، تلفیقی سرگرم‌کننده و جذاب پدید می‌آورد که باعث می‌شود این بازی یکی از متفاوت‌ترین و بهترین عناوین در سبک خود شود.

شخصیت‌های «مینیون» دو مشحصه اصلی دارند: صداگذاری خاص و طراحی بامزه! گیم‌لافت از همین موارد استفاده و کاری کرده که بازیکن به هیچ‌وجه Minion Rush را بدون صدا بازی‌ نکند. از طرفی، امکان شخصی‌سازی مینیون‌ها وجود دارد و با پیشرفت در بازی، می‌توان شخصیت‌های جدید و دوست داشتنی ایجاده کرده و در بازی دخیل کرد.

Minion-side

با اینکه Minion Rush یک بازی شاد و مفرح است، اما به جرات می‌توان گفت که یکی از سخت‌ترین عناوین سبک سکوبازی در پلتفرم‌های موبایل است. کسب امتیاز برای باز کردن مسیر و شخصیت‌های جدید سخت و طاقت فرسا است که به همین منظور، گیم‌لافت سیستم پرداخت درون بازی ایجاد کرده است تا امکان خرید امتیاز را برای کاربر میسر کند. خوشبختانه طی همکاری که گیم‌لافت با استور کافه‌بازار دارد، کاربران پلتفرم اندروید می‌توانند این عنوان را از طریق این فروشگاه دریافت کرده و با استفاده از حساب کافه‌بازار خود و کارت‌های عضو شتاب، اقدام به خرید آسان امتیاز در بازی‌های مورد نظر کنند.Despicable Me: Minion Rush بیش از ۲۰۰ مگابایت حجم دارد و در صورتی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارید این بازی برای شما مناسب نیست!

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات