تلویزیون 78 اینچی UHD خمیده سامسونگ طلایی است!

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ که به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی تلویزیون‌های خمیده 4K کرده، به تازگی یک نسخه ویژه ۷۸ اینچی از این خانواده را با بدنه ساخته شده از جنس طلا، برای حراجی «کریستیز» آماده کرده است.
تبلیغات

سامسونگ مدتی است که وارد حوزه تولید تلویزیون‌های خمیده شده است. پیش‌تر در زومیت به بررسی تلویزیون خمیده ۶۵ اینچی UHD مدل HUC9990 سامسونگ پرداختیم. حال این غول کره‌ای نمونه ویژه‌ای از تلویزیون خمیده در ابعاد ۷۸ اینچ تولید کرده که مهمترین ویژگی این دستگاه، بدنه پشتی آن است که تماما از جنس طلا ساخته شده است.

سامسونگ این محصول را با مشارکت گروه حراجی Christie's تولید کرده و احتمالا شاهد ارائه این محصول نسبتا تجملاتی با پوشش طلا در حراجی‌های معروف خواهیم بود. اگر نگاهی تکنولوژیک به این محصول داشته باشیم، باید بگوییم که تفاوتی با سایر محصولات سری 4K خمیده سامسونگ وجود ندارد، اما با نگاهی دیگر، می‌توان این محصول را یک اثر هنری زیبا قلمداد کرد که تکنولوژی را با هنر مدرن ترکیب کرده است. طراح بدنه پشتی تلویزیون ۷۸ اینچی خمیده UHD سامسونگ (Special Edition)، سونگ یونگ هونگ، هنرمند کره‌ای بوده است.

تلویزیون خمیده ویژه سامسونگ برای اولین بار در افتتاحیه حراج پاییزی Christie's در هنگ‌کنگ (۲۰ نوامبر) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همه منافع حاصل از فروش این محصول به یک NGO بین‌المللی به نام Orbis تعلق خواهد گرفت که هدفش ایجاد دسترسی راحت‌تر به داروها و ابزارهای مرتبط با سلامتی چشم برای همه افراد در سراسر دنیا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات