موتو جی ۲۰۱۴ اندروید آبنبات چوبی را زودتر از نکسوس‌ها دریافت کرد

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که تولید کننده‌های مختلف در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر پرچم‌دار‌های خود را به اندروید نسخه ۵.۰ آبنبات چوبی بروز کنند، اما اینطور که مشخص است اولین دستگاه دریافت کننده اندروید ۵.۰ یک میان رده با نام Moto G از شرکت موتورولا است.
تبلیغات

تعدادی از افراد حاضر در Ars Technica گزارش داده‌اند که بروزرسانی OTA برای این دستگاه را امروز دریافت کرده‌اند. البته این بروزرسانی برای دستگاه‌های آنلاک یا فروش رفته به صورت آزاد زودتر ارسال خواهد شد و کسانی که موتو جی را از طریق اوپراتور‌ها خریداری کرده‌اند لازم است تا کمی بیشتر صبور باشند.

هنوز مشخص نیست که نسل قبلی موتو G چه زمانی این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد اما نسل جدید این دستگاه میان رده در آستانه بدست آوردن یک رکورد است. هر دو مدل سخت‌افزار قدرتمندی نداشته که در نسل جدید بجز افزایش اندازه صفحه نمایش، دوربین بهتر و مقدار حافظه ذخیره سازی بیشتر اتفاق مهم دیگری نیافتاده است. شرکت موتورلا به تازگی اندروید نسخه ۴.۴.۴ را برای نسخه ۲۰۱۳ موتو جی ارسال کرده است و به نظر می‌رسد انتشار اندروید آبنبات چوبی برای این مدل کمی با تاخیر مواجه باشد.

موتورلا به عنوان شرکتی که اندروید را به صورت خالص بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کند شناخته شده است. بنابراین انتظار نمی‌رود اندروید ۵.۰ بر روی موتو جی نسل جدید تفاوتی با نسخه خام اندروید داشته باشد. همین موضوع یکی از دلیل‌هایی است که به موتورلا کمک کرده در زمان انتشار اندروید‌های جدید برای دستگاه‌های خود، سریع‌تر از سایر کمپانی‌ها از جمله خود گوگل عمل کند. نسل جدید موتو جی تلفن هوشمندی میان رده و مقرون به صرفه است و حال با داشتن اندروید ۵.۰ خواستنی‌تر هم خواهد شد.

آیا شما موتو G مدل ۲۰۱۴ را در اختیار دارید؟ این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات