اپل-بیتس رسماً هدفون‌های بی‌سیم Solo2 را معرفی کرد

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سری محبوب‌ هدفون‌های بیتس یعنی Solo 2، امروز با مدل جدیدی که قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث را خواهد داشت و با قیمت 299.95 دلار، به روز شدند.
تبلیغات

هدفون بی‌سیم جدید Solo 2، اولین محصولی از بیتس خواهد بود که پس از تصاحب این کمپانی توسط اپل، روانه‌ی بازار خواهد شد. هدفون‌های جدید از همین ماه و در رنگ‌های قرمز، آبی، سیاه و سفید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

باتری داخلی قابل شارژ این هدفون به کاربران اجازه می‌دهد تا بیش از 12 ساعت بصورت بی‌سیم از آن استفاده کرده و به موسیقی گوش فرادهند. البته در صورت اتمام شارژ هدفون نیز می‌توان با اتصال کابل Remote Talk از آن استفاده نمود.

11078-3707-solo2-wireless-white-quarter-l

لوک وود، مدیرعامل بیتس در این رابطه بیان کرده:

ما محبوب‌ترین هدفون‌های دنیا را می‌سازیم و اکنون قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث را نیز به آن افزوده‌ایم. سولو2 در حال حاضر یک هدفون با کلاس جهانی است که آکوستیک آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته. و اکنون این محصول به سایر محصولات بی‌سیم در حال رشد و موفق ما اضافه شده است.

بیتس همچنین تنوع رنگی جدیدی از هدفون Solo 2 را در قالب نسخه ‌Royal و در رنگ‌هایی نظیر خاکستری، سبز تیره، بنفش، قرمز روشن و آبی کبود معرفی کرده است. این هدفون‌های کابلی با قیمت 199.95 دلار از همین ماه در فروشگاه‌های اپل و برخی فروشگاه‌های منتخب عرضه خواهند شد.

خبر عرضه‌ی نسخه جدید و بی‌سیم Solo 2، اولین بار در هفته گذشته و به لطف پرونده‌ی نظارتی که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده تشکیل شده بود، به بیرون درز کرد. اما نهایتاً این محصولات جدید امروز و به صورت رسمی از سوی بیتس رسانه‌ای شدند. 

Solo 2 بخشی از هدفون‌های میان‌رده‌ی بیتس محسوب می‌شود که در مقایسه با هدفون‌های بی‌سیم حرفه‌ای این کمپانی با قیمت 379 دلار، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. قیمت نسخه‌ی معمولی و کابلی این هدفون تنها 199.95 دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات