تبلت نکسوس 9، دی ماه رسما وارد بازار کشور می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و افریقا به زومیت گفت که تبلت نکسوس ۹، محصول مشترک گوگل و اچ‌تی‌سی در دی ماه، بصورت رسمی وارد بازار ایران می‌شود.
تبلیغات

محصولات سری نکسوس گوگل، محبوبیت خاصی بین کاربران دارند؛ چرا که گوگل بر روی این محصولات اندروید خام نصب می‌کند و از این رو پیش از باقی ابزارهای اندرویدی به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل گوگل، بروز می‌شوند. تبلت نکسوس ۹ که چندی پیش معرفی شد، هنوز در مناطق محدودی از دنیا عرضه شده است و استقبال از آن هم، آنقدر خوب بوده که اچ‌تی‌سی برای تامین نیاز بازار، تحت فشار قرار گیرد.

روز گذشته و در خلال مراسم رونمایی محصولات سری Eye اچ‌تی‌سی در ایران، فرصت آن را پیدا کردیم تا مصاحبه‌ی اختصاصی با نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و افریقا داشته باشیم و در آن به موارد مختلف از جمله نکسوس ۹ و زمان ورود آن به بازار کشور پرداختیم. نیراج ست، زمان ورود این تبلت به بازار ایران را ژانویه‌ی ۲۰۱۵ یا دی ماه ۱۳۹۳ اعلام کرد. احتمالا این تبلت تا پیش از این تاریخ، بصورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار کشور خواهد شد. اما عرضه‌ی رسمی نکسوس ۹ با گارانتی و خدمات پس از فروش در دی ماه انجام خواهد شد.

نکسوس ۹ اولین تبلت ۶۴ بیتی پلتفرم اندروید به شمار می‌رود که به پردازنده‌ی Tegra K1 انویدیا مجهز شده است. نکسوس 9 گوگل که توسط کمپانی اچ‌تی‌سی طراحی و تولید شده از یک صفحه‌ی نمایش ۸.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل بهره می‌برد. گوگل برای نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی از نوع وای-فای به ترتیب قیمت ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار و برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی LTE نیز قیمت ۵۹۹ دلار را در نظر گرفته است. نسخه ی LTE از شبکه‌های ارتباطی +HSPA در کنار GSM/EDGE چهار کاناله و CDMA پشتیبانی می‌کند. همچون سایر نسخه‌های گجت‌های تولید شده در سری نکسوس، این تبلت نیز همراه با نسخه‌ی جدید اندروید یعنی اندروید ۵ یا آبنبات‌چوبی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات