ساعت SmartWatch 3 سونی با قیمت 250 دلار عرضه شد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
سومین ساعت هوشمند سونی که در حقیقت اولین ساعت این شرکت با سیستم‌عامل Android Wear محسوب می‌شود از امروز برای فروش عمومی عرضه شد.
تبلیغات

 سونی از مدت‌ها پیش، قبل از آنکه توجه شرکت‌های بزرگ دیگر نظیر اپل و سامسونگ به بازار ساعت‌های هوشمند جلب شود در این عرصه فعال بود. اکنون با داغ‌تر شدن رقابت در این عرصه، سونی تصمیم گرفته سیستم‌عامل تحت پشتیبانی گوگل یعنی Android Wear را که بصورت اختصاصی برای ابزارهای پوشیدنی طراحی شده و توسعه یافته در نسل جدید ساعت هوشمند خود به‌کار گیرد.

ساعت هوشمند SmartWatch 3 سونی همچون برخی رقبا از صفحه‌نمایش دایره‌ای یا امکاناشت شخصی‌سازی فراوان بهره نمی‌برد اما بدست آوردن استاندارد IP68 خیال شما را از بابت محفوظ بودن دستگاه در مقابل آب و غبار آسوده خواهد کرد. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید سونی از GPS داخلی برخوردار بوده و قادر است شما را در مسیریابی‌ها و فعالیت‌های ورزشی بصورت مستقل همراهی نماید.

اگرچه نسل جدید ساعت سونی از نظر طراحی چندان دلربا نیست، اما همین خصوصیات می‌تواند SmartWatch 3 را بعنوان یکی از سرسخت‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود مطرح کند که با قیمت مناسب 250 دلار از امروز آماده‌ی رقابت در بازار نوظهور گجت‌های پوشیدنی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات