تماشا کنید: نگاهی به گوشی جدید لومیا 535 مایکروسافت

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز ردموندی‌ها ویدیویی در قالب نگاهی به نخستین گوشی تحت برند مایکروسافت با نام لومیا 535 منتشر کردند تا به تشریح قابلیت‌های این گوشی بپردازند.
تبلیغات

Lumia 535 به عنوان اولین گوشی برند مایکروسافت، یک محصول رده پایین از سوی ردموندی‌ها است. بر اساس مشخصات و ویدیوی منتشر شده، Lumia 535 محصولی با کیفیت و با امکانات قابل قبولی است. رنگ‌های متنوع، صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی qHD با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و پردازشگر ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۰۰ از مشخصات اولیه‌ی مایکروسافت لومیا ۵۳۵ است. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی رده پایین ۸ گیگابایت است که می‌توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو SD افزایش داد. از قابلیت‌های بارزی که این محصول جدید مایکروسافت در خود دارد، دو دوربین ۵ مگاپیکسلی آن است. دوربین جلو با داشتن لنزی وسیع می‌تواند در تهیه تصاویر سلفی و تماس‌های اسکایپ مفید باشد. باتری این گوشی رده پایین ۱۹۰۵ میلی آمپر در ساعت و ابعاد آن ۱۴۰.۲ در ۷۲.۴ میلی‌متر است و ضخامتی برابر با ۸.۸ میلی‌متر دارد. Lumia 535 وزنی معادل ۱۴۶ گرم دارد.

Lumia-535 Back Cyan
Lumia-535 Back Orange

مایکروسافت اعلام کرد این گوشی رده پایین که اولین محصول تحت برند جدید خود است، در ماه جاری به صورت تک سیم کارت (Lumia 535 3g single Sim) و دو سیم کارت (Lumia 535 3G Dual Sim) به قیمت ۱۱۰ یورو عرضه خواهد شد. لومیا ۵۳۵ با پشتیبانی از نسخه‌ی ۸.۱ ویندوز و بروزرسانی Lumia Denim در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات