مدیر عامل بلک بری: ما آماده رسیدن به سود‌دهی هستیم!

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
جان چن، مدیر عامل کمپانی بلک‌بری، فکر می‌کند شرکت تحت اختیار او آماده است تا دوباره به سودآوری برسد. او معتقد است اگر شرکت بلک‌بری در حال حاضر به چند سرویس و دستگاه مهم دل‌خوش کرده به خاطر محکم کاری در پایه‌های موفقیت خود است.
تبلیغات

جان چن، در نوامبر ۲۰۱۳ وارد Ontario مقر اصلی کمپانی بلک‌بری در کانادا شد و در حالی بر سکان رهبری این شرکت تکیه زد که بسیاری از توانایی‌های او برای نجات این کمپانی از طوفان‌های مختلف شک و تردید داشتند. در این بین، رقابت شدید سامسونگ و اپل همچون رعد برقی شد و بر کشتی طوفان زده بلک‌بری ضربه زد تا این شرکت را بیش از هر وقت دیگر با خطر رو به رو کند.

با تمام این اوصاف، چن فکر می‌کند شرکت او برای رسیدن دوباره به جایگاه سود‌دهی آماده است. او تنها یک سال است که با مناسبات این شرکت آشنا شده و حالا در حضور رقبایی همچون سامسونگ و اپل، صحبت او از سود‌های میلیارد دلاری، جسورانه به نظر می‌رسد.

blackberry

او چندی پیش درباره تعداد فروش بالای تلفن جدید این شرکت با نام بلک بری پاسپورت اینگونه خوشحالی خود را بیان کرد:

من خوشحال که این محصول تبدیل به یک محصول موفق شده است، اما ما تعداد زیادی از آن نساخته‌ایم، پس عرضه آن در اغلب کشور‌ها محدود است.

به سال ۲۰۱۵ نزدیک می‌شویم و چن گزارش داده که هدف آن‌ها دنبال کردن دستگاه‌های کلی و عمومی نیست. به این معنی که بلک‌بری تمرکز خود را بر روی گوشی‌های هوشمند ۵ اینچی نمی‌گذارد که اکنون به یک استاندارد در این صنعت تبدیل شده‌اند. به جای آن، آن‌ها به توسعه دستگاه‌هایی همچون گوشی  پاسپورپ و میان رده‌ای نظیر Z3 روی خواهند آورد.

او در این‌باره اینطور اظهار نظر می‌کند:

من نمی‌خواهم یک دستگاه با اهداف عمومی و کلی تنها به این خاطر که ۵ اینچ صفحه نمایش لمسی داشته باشد، بسازم. چینی‌ها می‌توانند با ۷۵ دلار آن را بسازند، من نمی‌توانم قطعاتی را کنار یکدیگر بگذارم که ۷۵ دلار ارزش داشته باشد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات