جداسازی شماره موبایل از اپلیکیشن iMessage با ابزار جدید اپل

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که تا کنون از یک دستگاه آیفون استفاده کرده باشید و قصد مهاجرت به اندروید را داشته‌اید، حتما اطلاع دارید که یکی از دردسرهای اساسی، آزاد کردن شماره موبایل شخصی از سرویس iMessage به منظور عملکرد صحیح بخش پیغام‌های متنی است. اکنون به نظر می‌رسد اپل سرانجام راه‌حل مناسبی برای این مساله ارائه داده است.
تبلیغات

 این مشکل از زمان معرفی سرویس iMessage در سال 2011 تا کنون به یکی از معضل‌های کاربران بدل شده اما اکنون اپل با ارائه‌ی یک ابزار تحت وب، امکان جداسازی سریع شماره موبایل از اپلیکیشن iMessage را فراهم آورده است. تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که شماره موبایل خود را در سرویس وارد کرده، منتظر دریافت یک کد تایید 6 رقمی از طریق پیغام متنی بر روی دستگاه خود باشید و سپس کد دریافتی را در وب‌سایت اپل وارد نمایید.

مشخص است که همه‌ی کاربران اندرویدی لازم نیست با مشکل iMessage دست و پنجه نرم کنند اما حتی اگر خود شما مستقیما با این مساله روبرو نباشید احتمالا کسی را می‌شناسید که به دنبال راه چاره است. اگرچه اپل برای مدتی طولانی مساله‌ی آزاد کردن شماره از iMessage را بی‌پاسخ گذاشت، اما باعث خشنودی است که بالاخره راه‌حلی ساده و سرراست در دسترس کاربران قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات