جدول تعاملی لپ تاپ‌ها برای کسانی که قصد مقایسه‌ای ساده و کامل دارند

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ جدید هستید، راهنمای تعاملی توریستی انتخاب لپ‌تاپ را از دست ندهید.
تبلیغات

پاییز امسال همچون سال‌های پیشین انتظار معرفی لپ تاپ‌های جدیدی از شرکت‌های بزرگی همچون اپل و گوگل خواهیم داشت. اما شما چگونه می‌خواهید بهترین مورد برای خود را از بین تمامی گزینه‌های موجود در بازار تشخیص دهید؟ به لطف مارک گیبنی، برنامه نویس و طراح وب،کار راحت‌تری را پیش رو خواهید داشت و می‌توانید بر اساس قیمت، ابعاد صفحه نمایش، وزن، شرکت سازنده و برخی مشخصات دیگر لپ تاپ مناسب خود را به راحتی بیابید.

آقای گیبنی که نام این صفحه را راهنمای توریستی انتخاب لپ تاپ گذاشته است این نقشه تعاملی را به گونه‌ای ساخته که وقتی شما ماوس خود را بر روی مدل‌های مختلف لپ تاپ‌ها قرار می‌دهید می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را که برای خرید شما مهم و ضروری به شمار می‌آیند ببینید که این شامل وضوح نمایشگر دستگاه، حجم دیسک سخت و میزان حافظه رم می‌شود.

البته بدیهی است که این لیست نمی‌تواند یک لیست کامل باشد اما بیشتر دستگاه‌های لپ تاپ موجود در بازار در این فهرست آورده شده اند . لیست از این نظر تقریبا مناسب و جامع است. به خصوص وقتی صحبت از مدل‌های لپ تاپ مربوط به برند‌های مشهور همچون اپل، لنوو، ایسر، دل، توشیبا، سامسونگ و البته HP به میان می‌آید این لیست بیشتر مدل‌ها را شامل می‌شود. حتی لپ تاپ‌های مخصوص بازی نیز در این لیست دیده شده اند لپ تاپ‌هایی که بیشتر شامل سری لپ تاپ‌های ایسوس، Alienware و Razer می‌شوند. راهنمای توریستی انتخاب لپ تاپ را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات