تماشا کنید: اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی S5 سامسونگ

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از معرفی رسمی اندروید آبنبات چوبی، ویدئویی از اندروید آبنبات چوبی که اندروید L خوانده می‌شد، برای گلکسی S5 سامسونگ منتشر شد. حال ویدئوی دیگری از اندروید آبنبات چوبی روی گلکسی S5 منتشر شده که نشان از تلاش‌های سامسونگ برای آماده‌سازی رابط‌ کاربری تاچ ویز روی اندروید آبنبات چوبی دارد.
تبلیغات

سامسونگ نیز همچون سایر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی در حال آماده‌سازی اندروید آبنبات چوبی برای محصولات خود است. گلکسی S5، پرچمدار سری اس سال جاری سامسونگ به‌همراه گلکسی‌نوت ۴ جزو اولین تلفن‌های‌هوشمند این غول کره‌ای هستند که اندروید آبنبات چوبی به‌همراه نسخه‌ی تاچ‌ویز برای آنها منتشر خواهد شد.

سم‌موبایل با انتشار ویدئوی جدید از اندروید آبنبات چوبی روی گلکسی S5، آخرین تغییرات و بهبود‌های انجام شده را نمایش داده است. تصاویر موجود روی صفحه‌ی نمایش نشان از این دارد که هنوز نامی از اندروید آبنبات چوبی در صفحه‌ی اطلاعات مربوط به این گوشی موجود نیست.

SamsungHead

سامسونگ در فاصله‌ی انتشار این ویدئوها بهبود‌هایی را در رابط‌کاربری تاچ‌ویز ایجاد کرده است. همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، صفحه‌ی قفل شباهت زیادی با صفحه‌ی قفل گلکسی‌نوت ۴ دارد. همچنین فونت مورد استفاده، انیمیشن‌ سیستم‌عامل، کادر جستجوی گوگل، رنگ جدید اسلایدر تنظیم روشنایی در مرکز اعلانیه‌ها، تغییر یافته است. ضمنا باید به اضافه شدن کادر جدید جستجو در لیست مخاطبان، اضافه شدن فیلترهای جدید به گالری و حذف شدن گزینه‌ی Interruptions از قسمت تنظیمات صدا نیز اشاره کرد. با توجه به استفاده‌ی گوگل از طراحی متریال، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض رابط‌کاربری تاچ‌ویز نیز از این طراحی پیروی می‌کنند.

لینک دانلود

جایگزینی رنگ‌ آبی با سبز در طراحی متریال، آیکون جدید تنظیمات، رابط کاربری جدید برای تنظیمات پس‌زمینه، ایجاد فاصله‌ی مناسب بین آیتم‌ها در پنجره‌ی خاموش کردن گوشی از جمله‌ی سایر تغییرات در نسخه‌ی جدید تاچ‌ویز و اندروید آبنبات چوبی است. به طور حتم کاربران تلفن‌های‌هوشمند گلکسی S5 سامسونگ بی‌صبرانه در انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی جدید اندروید هستند. شنیده‌ها حکایت از انتشار این نسخه‌ برای اندروید تا پایان سال جاری میلادی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات