زوم‌اَپ: با ‌BrainWave Music Control، پخش موسیقی را بدون تماس کنترل کنید

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه استفاده از ژست‌های حرکتی بدون نیاز به لمس گجت‌های هوشمند، علاوه بر گجت‌های پوشیدنی، اپلیکیشن خود را برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نیز توسعه داده است. در زوم‌اَپ امروز به بررسی اپلیکیشن BrainWave Music Control می‌پردازیم.
تبلیغات

اپلیکیشن BrainWave Music Control یک اپلیکیشن اندرویدی است که توسعه‌دهنده‌ی آن نسخه‌ی بتای این محصول را برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند منتشر کرده است. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است تا پس از دانلود آن و طی کردن آموزش ابتدایی بسیار ساده، اپلیکیشن پخش موسیقی مورد نظر خود را برای استفاده از ژست‌های حرکتی انتخاب کنید. با اجرای اپلیکیشن پخش موسیقی، تنها کافی است برای تعویض موسیقی در حال پخش، دست خود را در جلوی دوربین قرار داده و برای پخش آهنگ قبلی یا بعدی دست خود را از سمت راست به چپ یا بالعکس حرکت دهید.

BrainWaveInt

نکته‌ی جالب توجه در این مورد، عدم نیاز به باز کردن قفل گوشی است، یعنی در حالتی که تلفن‌هوشمندتان در حال پخش موسیقی است و صفحه‌ی نمایش نیز غیرفعال است، نیازی به لمس گوشی نبوده و می‌توان در این حالت نیز به تعویض موسیقی در حال پخش پرداخت. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از فاصله‌ی یک متری و با انجام ژست حرکتی مورد نظر، آهنگ درحال پخش را تعویض کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات