تبلت اکسپریا Z3 کامپکت مجهز به قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک است

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
فبلت‌های اکسپریا Z اولترا سونی با استقبال خوبی رو به رو نشدند و این شرکت تصمیم گرفت امسال نسل جدیدی از این دستگاه را معرفی و عرضه نکند. با این حال به نظر می‌رسد سونی قصد دارد جای خالی این دستگاه را با تبلت ۸ اینچی اکسپریا Z3 تبلت کامپکت پر کند.
تبلیغات

چیزی که احتمالا برای خریداران این تبلت جالب خواهد بود، قابلیت نسخه LTE از تبلت اکسپریا Z3 کامپکت است که می‌تواند تماس برقرار و پیام ارسال کند. مشخص است که تبلت اکسپریا Z3 کامپکت مناسب گذاشتن در جیب نیست (شاید اکسپریا Z اولترا بزرگترین دستگاهی است که در جیب جای می‌گیرد)، اما برخی افراد ممکن است داشتن یک تبلت کوچک که بتواند با هدست‌های بلوتوث تماس برقرار کند را دوست داشته باشند.

اگر به فکر خرید تبلت Z3 کامپکت بوده‌اید، با خرید نسخه LTE از این دستگاه می‌توانید ویژگی برقراری تماس و ارسال پیام را در اختیار داشته باشید. سونی نیز اپلیکیشن شماره گیر را به صفحه خانگی اضافه کرده تا شما خیلی راحت‌تر به این هدف برسید.

البته باید توجه داشته باشید که این تبلت هیچ خروجی اصلی برای صدای شخص مقابل و همچنین سنسور مجاورت ندارد، بنابراین تماس‌های شما تنها از طریق اسپیکر‌های استریو خارجی قابل انجام است که شاید هدست‌های بلوتوث را به آن‌ها ترجیح بدهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات