سونی: 7.9 میلیون نفر عضو سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سونی در ادامه‌ی گزارش‌های مالی و سازمانی خود، امروز اعلام کرد بیش از ۷.۹ میلیون نفر تا به این لحظه به عضویت سرویس پلی‌استیشن پلاس درآمده‌اند.
تبلیغات

پلی ‌استیشن پلاس (PlayStation Plus)، نام سرویسی در شبکه‌ی PSN است که سونی به وسیله‌ی آن خدمات بیشتری مانند بازی‌های رایگان، تخفیفات ویژه و همچنین دسترسی به سرویس‌ها و بخش‌های چند نفره‌ی‌ آنلاین عناوین پلی‌ استیشن 4 را ارائه می‌دهد. با اینکه سونی هیچ آمار دقیقی از تعداد اعضای این شبکه که کنسول بازی پلی‌استیشن 4 در اختیار دارند، منتشر نکرد، اما بر طبق گفته‌های کازو هیرای، مدیر عامل شرکت سونی، حدود نیمی از دارندگان کنسول نسل هشتمی این شرکت از سرویس پلی‌استیشن پلاس بهره می‌برند.

فروش دستگاه‌های بخش سرگرمی شرکت سونی با رشدی ۸۰ درصدی مواجه شده است و بر طبق آمار رسمی، کنسول پلی‌استیشن 4 در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری فروش ۳.۳ میلیون دستگاه را تجربه کرده است. شب گذشته هم آمار و ارقام جدیدی از سونی منتشر شد که از فروش ۹.۹ میلیون دستگاه موبایل حکایت داشت.

 در سوی دیگر، کنسول پلی ‌استیشن ۳ که چیزی حدود ۸ سال از عمر آن می‌گذرد، در طول ماه‌های جولای و سپتامبر سال جاری نزدیک به ۷۰۰ هزار واحد فروش رفته است و دستگاه‌های دیگر شرکت سونی مانند پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن تی‌وی و PSP روی هم رفته آمار ۷۰۰ هزار دستگاه فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

سونی سابقا با ارائه‌ی گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال جاری خود، از عملکرد و فروش عالی کنسول پلی‌استیشن 4 خبر داد اما هنوز ضررهای مالی متوالی که بیشتر از سوی بخش موبایل به این کمپانی ژاپنی وارد شده، پابرجا مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات