تماشا کنید: گلکسی نوت 4 سامسونگ هم خم می‌شود

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، وقتی که ویدیوی مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس در اینترنت مشاهده شد، در به سخره گرفتن اپل تعلل نکرد و حتی آزمایش‌های سنجش مقاومت گلکسی نوت ۴ را بعنوان تبلیغ منتشر ساخت. حال همان شخص که کانال آنباکس تراپی را در یوتیوب در اختیار دارد تصمیم گرفته همان آزمایش را بر روی گلکسی نوت ۴ سامسونگ نیز به اجرا درآورد. نتیجه‌ی این تست را از دست ندهید!
تبلیغات

 Unbox Therapy به خاطر تولید ویدیوی مربوط به خم شدن آیفون 6 پلاس آن هم بدون فشار زیاد برای مدتی در صدر اخبار قرار گرفته بود. حال به نظر می‌رسد این تست اتفاقی که بر اساس شکایت عده‌ای از خریداران آیفون 6 پلاس از خم شدن دستگاه در جیب شکل گرفت اکنون به یکی دیگر از تست‌های شکنجه‌ی متداول افزوده شده است. 

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت ۴ نیز امکان خم شدن را دارد هرچند که این کار به سادگی خم کردن آیفون 6 پلاس نبوده و میزان آسیب‌دیدگی آن نیز به مراتب کمتر است. پیش‌تر ویدیوی اعمال تست مشابهی را بر روی نسل قبلی این دستگاه یعنی گلکسی نوت ۳ دیده بودیم که به نظر می‌رسد این دستگاه بخاطر حاشیه‌های پلاستیکی منعطف خود توان مقاومت بالاتری داشته و بهتر به حالت اول خود بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد این ماده‌ی محبوب یعنی فلز، برخلاف نامش  آنقدرها هم که تصور می‌کردیم موجب مقاومت دستگاه‌ها نیست!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات