نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ حالا از مرکز اعلانیه‌ها پشتیبانی‌ می‌کند

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در کنفرانس معرفی ویندوز ۱۰ هیچ چیز از بخش Notification Center یا مرکز اعلانیه‌ها نگفت؛ ظاهرا دلیل این موضوع آمده نشدن این مرکز در زمان کنفرانس رونمایی از ویندوز ۱۰ بوده است. به هر حال مرکز اعلانیه‌ها برای نسخه‌ی پیشنمایش ویندوز ۱۰ وجود دارد و حالا می‌توانید آن را تجربه کنید.
تبلیغات

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری adeyblue@ این خبر را اطلاع رسانی کرده و گفته که مایکروسافت اجازه اضافه کردن مرکز اطلاع رسانی یا نوتیفیکیشن سنتر را به سیستم عامل جدید دسکتاپ خود می‌دهد.

برای انجام اینکار نیاز است کمی کد را دانلود کنید تا مرکز اطلاع رسانی در ویندوز بالا بیایید و اجرا شود. ما توصیه نمی‌کنیم این بسته اضافی را فعلا به کامپیوتر خود اضافه کنید مخصوصا اگر برای انجام کار‌های اساسی در حال استفاده از سیستم خود هستید. همچنین پیشنهاد نمی‌کنیم نسخه پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ را بر روی کامپیوتر شخصی و اصلی خود نصب کنید. به علاوه ارزش ندارد هر بار که می‌خواهید به نوتیفیکیشن سنتر دسترسی پیدا کنید، این بسته اضافی را دوباره لود و اجرا کنید، پس در کل فعلا به دنبال راه اضافه کردن این بخش نباشید. قطعا مایکروسافت به زودی این بخش را در قالب یک بسته‌ی بروز رسانی به نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد.

windows-10-notification-center-2

ویندوز ۱۰ مایکروسافت بر روی تعداد متنوعی از محصولات با اندازه‌های متفاوت از پی‌سی گرفته تا گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود، پس منطقی است که بخشی با نام نوتیفیکیشن سنتر در نسخه‌های متفاوت بر روی دستگاه‌های مختلف پشتیبانی شود. البته هنوز مشخص نیست نسخه نهایی ویندوز ۱۰ چنین ویژگی را در خود داشته باشد، اما احتمال آن بسیار زیاد است. اپل هم‌اکنون مرکز اطلاع‌رسانی‌ها را به OS X اضافه کرده است، پس چرا ویندوز نباید اینکار را انجام دهد؟

windows-10-notification-center-1

در هر حال اگر علاقه‌مندید سعی کنید نوتیفیکیشن سنتر ویندوز ۱۰ را بر روی نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ تجربه کنید، از این لینک دستور‌العمل انجام آن را مطالعه کنید و آن‌ها را انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات