قابلیت تهیه اسکرین‌شات و تغییرات صفحه‌ی داشبورد به ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، فیل اسپنسر، در پادکست Inner Circle تایید کرد که به زودی قابلیت تهیه اسکرین‌شات از بازی‌ها و محیط داشبورد ایکس‌باکس وان و همچنین تعویض تم و تغییر دلخواه صفحه‌ی داشبورد به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اضافه خواهد شد.
تبلیغات

کنسول ایکس ‌باکس وان از زمان عرضه‌ی خود تا به حال، بروزرسانی‌های ماهانه بسیاری با هدف بهبود کارایی داشته است. این بروزرسانی‌ها سبب شده است تا برای مثال مدیا پلیر دستگاه قوی‌تر شود، قابلیت‌های اسمارت‌گلس بهبود پیدا کند و هم‌چنین پشتیبانی از حافظه‌های خارجی نیز به کنسول اضافه شود. حال بروزرسانی جدید که به نوعی خواسته‌ی کاربران نیز است، می‌تواند ایکس‌ باکس وان را یک قدم به جلو ببرد. 

فیل اسپنسر هم‌چنین از برنامه‌هایی برای تغییرات بزرگ در رابط کاربری کنسول خبرداد ولی به گفته‌ی وی، این برنامه‌ها برای بروزرسانی‌های آینده در نظر گرفته شده‌اند و تیم ایکس‌باکس سخت در حال کار بر روی آن است.

XBODash

در نقطه‌ی مقابل، کنسول پلی ‌استیشن 4 از بدو رونمایی و عرضه‌اش در سال پیش، مانور بسیاری بر قابلیت Share داشت که این قابلیت سبب می‌شود تا کاربر بتواند علاوه بر تهیه اسکرین‌شات، ویدیوهایی با زمان ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی ضبط کند.

جنگ نرم‌افزاری بین سونی و مایکروسافت در ارائه‌ی خدمات بهتر در کنسول‌های نسل هشتمی، روز به روز شدیدتر می‌شود و هر کدام سعی دارند تا از نقطه‌ ضعف‌های رقیب، به نفع خود بهره‌وری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات