مرسدس بنز خودروی مفهومی Dr. Z را در CES 2015 معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به حضور کمپانی مرسدس‌بنز در نمایشگاه CES، در ژانویه سال آینده، شاهد حضور این خودروساز آلمانی با دست پر خواهیم بود. براساس اطلاعات منتشر شده، دکتر دیتر تسچه، رئیس گروه خودروسازی دایملر آلمان، در CES 2015 از نسل جدید خودروی مفهومی بنز رونمایی خواهد کرد. خودروهای مفهومی مرسدس‌بنز که تحت سری F معرفی می‌شوند، نشان از نگرش این خودروساز آلمانی به آینده و فناوری‌هایی دارد که در سال‌های آتی در خودروهای تجاری این شرکت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
تبلیغات

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر شده توسط مرسدس‌بنز، دکتر تسچه نسل جدید خودروی مفهومی مرسدس‌بنز را با تمرکز بیشتر روی رانندگی هوشمند معرفی خواهد کرد. خودروهای مفهومی کمپانی مرسدس‌بنز تحت سری F معرفی می‌شوند و این خودروساز آلمانی هرچند سال یکبار آخرین یافته‌های آزمایشگاه‌های تحقیقاتی خود را در قالب این خودرو معرفی کرده و در سال‌های آتی رفته رفته از تکنولوژی‌های معرفی شده روی سایر خودروهای تجاری خود از قبیل سری S و E استفاده می‌کند.

مرسدس بنز در جریان نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال گذشته از سیستم رانندگی خودکار خود روی سری S پرده برداشت. این خودرو قادر است بدون دخالت راننده و با توجه به علائم رانندگی و وضعیت جاده، بصورت خودکار خودرو را پیش ببرد. مرسدس‌بنز سیستم رانندگی خودکار خود را تحت نام Intelligent Drive معرفی کرد که ویدئو‌های منتشر شده از آزمایش این خودرو نشان از پیشرفت‌های مرسدس‌بنز در این باره دارد.

مرسدس‌بنز جزئیاتی را از خودروی مفهومی که در CES معرفی خواهد کرد، ارائه نداده است. برای آگاهی از قابلیت‌های این خودرو و در واقع آخرین یافته‌های مرسدس‌بنز باید به انتظار سررسیدن ۵ ژانویه ۲۰۱۵ باشیم تا دکتر تسچه خودروی مفهومی مرسدس‌بنز را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات