تصاویری از آیپد ایر جدید توسط منبعی ویتنامی منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
یک منبع ویتنامی به نام Tinhte.vn، تصاویر منتسب به نسل بعدی تبلت‌های آیپد را در فضای مجازی منتشر کرده است. انتشار این تصاویر چند ساعت قبل از تایید روز کنفرانس اپل در ماه جاری، اتفاق افتاد.
تبلیغات

همان‌طور که گفتیم، اپل پس از شایعات بسیار، ۲۴ مهرماه کنفرانسی را برگزار خواهد کرد تا به احتمال خیلی قوی از نسخه‌ی جدید آیپد رونمایی کند. تصاویر پخش شده از منبع ویتنامی و مشخصاتی که از  تبلت آیپد نمایان است، می‌تواند دقیقا آن چیزهایی باشد که همه‌ی ما انتظارش را از اپل خواهیم داشت.

next gen ipad air 8
next gen ipad air 10

همان‌طور که از تصاویر پیداست و منبع نیز به آن اشاره داشته است، ما احتمالا با یک تبلت با ضخامت ۷ میلی‌متر روبه رو خواهیم شد. این ضخامت دقیقا چیزی است که در آیفون‌های جدید نیز مشاهده می‌شود. هم‌چنین برای اولین بار قابلیت تاچ‌آیدی به تبلت‌های جدید آیپد اضافه شده است. مقداری در طراحی دستگاه تغییراتی ایجاد شده است و دکمه‌های کنترل صدا نیز طراحی متفاوتی پیدا کرده‌اند.

دکمه‌ی سویچ زاویه چرخش این‌بار بر روی آیپد مشاهده نمی‌شود که به گفته‌ی منبع، احتمالا این کار برای حفظ ضخامت کم دستگاه می‌باشد. با این‌حال همین دکمه در گوشی‌های آیفون ۶ به خوبی گنجانده شده است و مشکلی از بابت ضخامت دستگاه ایجاد نکرده است. چندین نکته‌ی منفی مانند سوراخی غیرمتعارف در پایین دستگاه و دکمه‌ی فلزی بد شکل در تصاویر دیده می‌شود که می‌تواند به خاطر ناتمام بودن طراحی محصول باشد و باید تا روز معرفی محصول نهایی برای دیدن آیپد جدید صبر کرد.

next gen ipad air 6
next gen ipad air 7

شایعات زیادی درباره‌ی آیپد جدید وجود دارد که تصاویر منتشر شده از منبع ویتنامی یکی از آن‌ها است، اما با وجود این‌که چیزی به کنفرانس اپل برای معرفی آیپد جدید نمانده است، باید صبر کرد و دید آیا اپل می‌تواند با معرفی تبلت جدید خود، تغییر بزرگی را در معادلات بازار به وجود بیاورد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات