اچ‌تی‌سی Desire EYE را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
مطالعه 4 دقیقه
دقایقی پیش مراسم معرفی محصولات جدید اچ‌تی‌سی به پایان رسید. در جریان این مراسم، کمپانی تایوانی از تلفن‌هوشمند جدید خود با نام Desire Eye پرده برداشت. این تلفن با تمرکز روی ثبت تصاویر سلفی طراحی و تولید شده است. با زومیت همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی HTC Desire Eye بپردازیم.
تبلیغات

محبوبیت تصاویر سلفی باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌ها نسبت به ارائه محصولات مرتبط با عکاسی سلفی اقدام کنند. اچ‌تی‌سی نیز با معرفی دیزایر آی خود را وارد این جریان کرده است. شاید جالب‌ترین و در واقع مهم‌ترین قابلیت این تلفن‌هوشمند اندرویدی، بهره‌گیری از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در جلو باشد. همچنین یک سنسور ۱۳ مگاپیکسل دیگر نیز در پشت گوشی جای گرفته است. هر یک از دوربین‌های تعبیه شده در جلو و پشت گوشی از وجود یک فلش دوگانه‌‌ی رنگی از نوع ال‌ای‌دی بهره‌ می‌برند. اچ‌تی‌سی برای ظاهر دیزایر آی از یک طراحی یکپارچه‌ی دو رنگ و بدنه‌ی پلاستیکی استفاده کرده است. این تلفن‌هوشمند دارای گواهی IPX7 است که آن را در برابر قرارگرفتن در عمق یک متری آب تا ۳۰ دقیقه مقاوم می‌کند.

htc desire 04

در تلفن‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی که Desire EYE نام گرفته، خبری از دوربین دو گانه در پشت گوشی نیست. تلفن دیزایر آی، همراه با نرم‌افزار جدیدی برای بهره‌گیری از امکانات دوربین سلفی روانه‌ی بازار خواهد شد. اپلیکیشن جدید مورد استفاده برای دوربین قادر است در صورت نگه‌داشتن گوشی برای چند ثانیه به ثبت تصویر بپردازد. همچنین با استفاده از دستورات صوتی نیز می‌توان عکس گرفت. این قابلیت‌ها، ضبط تصاویر سلفی را ساده‌تر می‌کنند. همچنین این اپلیکیشن امکان ثبت تصاویر با استفاده از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلو و عقب و کنار هم قراردادن تصاویر ثبت شده را نیز فراهم کرده است. کاربر می‌تواند با برش تصویر خود از تصویر ثبت شده با استفاده از دوربین جلو، تصویر برش خورده را روی عکسی که با استفاده از دوربین پشتی ثبت شده، قرار دهد. مجموعه‌ی قابلیت‌های جدید معرفی شده در قالب یک بسته‌ به نام Eye Experience برای گوشی‌های سری One نیز عرضه خواهند شد.

htc desire 02

اچ‌تی‌سی قابلیت جدیدی را برای حالت فیلم‌برداری پیش‌بینی کرده و این قابلیت فوکوس و شناسایی چهره‌ی افراد است. دیزایر آی قادر است تا چهره‌ی ۴ فرد مختلف را در زمان مکالمه‌ی ویدئویی شناسایی کرده و بصورت مجزا در کادر‌هایی برای کاربران نمایش دهد.

desire Eye

اچ‌تی‌سی تلفن‌هوشمند جدید خود را در دو رنگ سفید با نوار نارنجی متمایل به قرمز و آبی تیره با نوار آبی روشن روانه‌ی بازار خواهد کرد. ضخامت این گوشی برابر ۸.۵ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۵۴ گرم است. اچ‌تی‌سی در Desire Eye از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، بلندگوهای بوم‌ساند و یک باتری با ظرفیت ۲٫۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت است. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که قیمت تعیین شده برای این محصول بین دیزایر ۸۲۰ و وان E8 خواهد بود. دیزایر ۸۲۰ تلفن‌هوشمند ۶۴ بیتی اچ‌تی‌سی و وان E8 نمونه‌ی پلاستیکی وان ام ۸ است.

desire Eye

مشخصات فنی HTC Desire Eye:

  • ابعاد: ۱۵۱.۷ در ۷۳.۸ در ۸.۵ میلی‌متروزن: ۱۵۴ گرم صفحه نمایش ۵.۲ اینج با رزولوشن 1080p و تراکم ۴۳۲ پیکسل در اینچ
  • پردازنده‌ی Snapdragon 801 با ۴ هسته‌ی ۲.۳ گیگاهرتز، گرافیک Adreno 330 و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم
  • سیستم‌عامل: اندروید ۴.۴ کیت‌کت به همراه Sense 6
  • حافظه‌ی رم: ۱۶ گیگابایت، درگاه میکرو SD با پشتیبانی از حداکثر حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین جلو: ۱۳ مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار و فلاش LED دوگانه و لنز با f/2.2
  • دوربین پشت: ۱۳ مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار و فلاش LED دوگانه و لنز با f/2.0
  • پشتبانی از وای-فای a/b/n/ac،‌ بلوتوث ۴.۰، NFC، میکرو USB و A-GPS
  • ضد آب با پشتیبانی از استاندارد IPX7 (عمق ۱ متری تا ۳۰ دقیقه)
  • باتری 2400 میلی‌ آمپر ساعت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات