اکسپریا Z3X سونی در بنچمارک‌ها لو رفت

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد سونی در حال کار بر روی یک تلفن غول‌پیکر با نام Z3X است. هویت بزرگ اندام و ویژگی‌های این تلفن هوشمند به تازگی در آزمایش‌های بنچمارک لو رفته است. اخیرا کمپانی سونی دو دستگاه پرچم‌دار اکسپریا Z3 و نمونه کوچک‌تر اما قدرتمند اکسپریا Z3 کامپکت را در IFA 2014 رونمایی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بیشتر با ابر تلفن جدید سونی Z3X آشنا شویم.
تبلیغات

قبلا گفته می‌شد صفحه نمایش این دستگاه ۵.۲ اینچ اندازه دارد، به تازگی خبر از ۴.۶ اینچی بودن Z3X به گوش می‌رسید، اما در این بنچمارک مشخص شده که Z3X در رده فبلت‌ها با اندازه صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۲ اینچ قرار می‌گیرد.

این دستگاهِ مرموز در نرم افزارِ بنچمارک‌ِ AnTuTu ظاهر شده و برخی مشخصات آن فاش شده است. اول از همه پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای از نوع Snapdragon 810 است که با پردازنده گرافیکی Adreno 430 جفت شده است.  حافظه رم ۳ گیگابایت، دوربین ۲۲.۱ مگاپیکسلی با سنسور ۲/۳ اینچی و گشادگی دیافراگم f/1.2 از دیگر مشخصات این ابر تلفن هستند که بر روی کاغذ هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

در حین گرفتن آزمایش بنچمارک، این دستگاه اندروید ۴.۴.۴ را اجرا می‌کرده، اما به احتمال فراوان با اندروید L در اواخر این ماه رونمایی خواهد شد. اطلاعات بیشتری از این دستگاه هنوز مشخص نشده، اما با همین مواردی که می‌دانیم، می‌توان قدرت یک هیولا را از گوشی هوشمند جدید سونی توقع داشت.

سونی در عرصه فبلت‌ها اکسپریا Z اولترا را عرضه کرده است که با وجود اینکه خوش ساخت و زیبا بود اما چندان مورد توجه قرار نگرفت. باید دید این فبلت جدید که با خود مشخصاتی فوق العاده را به همراه دارد، می‌تواند در بازار تبلت‌ها موفق عمل کند یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات