زوم‌اَپ: Ultralingua Dictionaries، چند دیکشنری در قالب یک اپلیکیشن

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قرن ۲۱ را قرن ارتباطات می‌نامند، چراکه به‌واسطه‌ی وجود بسترهای ارتباطی فراوان که سرآمد آن‌ها اینترنت است، فاصله‌ی میان کشورها، فرهنگ‌ها و به‌طور کلی انسان‌ها کاهش یافته، اما لزوم ارتباط بین انسان‌ها و قابلیت آشنایی با فرهنگ‌ها درک زبان طرف مقابل است که در این مرحله وجود واژه‌نامه‌ها در گجت‌های موبایل اهمیت می‌یابد. با زوم‌اپ امروز همراه باشید تا با یک واژه‌‌نامه‌ی چند زبانه آشنا شویم.
تبلیغات

همانطور که گفتیم این روزها وجود یک دیکشتری در گجت هر کاربری ضروری است، چراکه به‌واسطه‌ی اینترنت کاربران روزانه با لغات مختلفی روبرو می‌شوند که درک معانی آن‌ها وجود این اپلیکیشن‌ها را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. Ultralingua Dictionaries یک اپلیکیشن محبوب است که بیش از ۳۵ دیکشنری آفلاین را در زبان‌های مختلف پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نکته‌ی بارز در این اپلیکیشن وجود دیکشنری‌ها معتبر با تنوع زبانی است که این اپلیکیشن را متفاوت از سایر اپلیکیشن‌ها کرده است.

UltralinguaDictionariesInt

Ultralingua Dictionaries در ابتدای امر دو دیکشنری را بصورت رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد، اما برای استفاده از سایر دیکشنری‌ها باید آن‌ها را خریداری کرد. این اپلیکیشن دارای دیکشنری‌هایی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، چینی و شماری دیگر از زبان‌ها است. نیویورک تایمز در تحلیلی که بر این اپلیکیشن داشته، آن را مناسب اساتید و دانشجویان و افرادی عنوان کرده که روزانه با انواع لغات از زبان‌های مختلف روبرو هستند. Ultralingua Dictionaries علاوه بر نمایش معانی، اصطلاحات و نحوه‌ی بکارگیری لغات را نیز در کنار مثال‌هایی نمایش می‌دهد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات