شایعه: Gear VR، هدست واقعیت مجازی سامسونگ آذرماه با قیمت ۲۰۰ دلار ارائه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارشات و مستنداتی که G for Games از طریق یکی از سرویس‌های سامسونگ کره به دست آورده، سامسونگ قصد دارد در آخرین ماه سال جاری میلادی، هدست واقعیت مجازی خود را که Gear VR نام دارد با قیمت حدود ۲۰۰ دلار روانه بازار کند.
تبلیغات

هدست واقعیت مجازی سامسونگ که از تکنولوژی Oculus بهره می‌برد، قرار است یک ابزار جانبی برای گلکسی نوت ۴ باشد که تا کمتر از ۲ هفته‌ی دیگر در آمریکا عرضه خواهد شد. منبعی که توانسته اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی این هدست به دست بیاورد فاش کرده که سامسونگ کمتر از یک ماه بعد از عرضه‌ی گوشی جدید خود، قصد دارد ابزار جانبی جنجالی خود را نیز با قیمت تقریبا مناسب ۲۰۰ دلار عرضه کند تا بتواند به وسیله‌ی این هدست واقعیت مجازی، قابلیتی منحصر به فرد را به گلکسی نوت ۴ دهد.

این هدست واقعیت مجازی با همکاری شرکت Oculus ساخته شده است و توانایی به نمایش درآوردن تصاویر در ۳۶۰ درجه را دارد که این قابلیت عظیم برای بازی‌های ویدیویی یا کنسرت‌ها و تورهای مجازی، کاربرد فراوانی دارد.

هنوز سامسونگ هیچ‌گونه تایید رسمی یا رونمایی از تاریخ انتشار یا قیمت این هدست واقعیت مجازی نکرده است، اما این گزارش فاش شده‌ با توجه به این‌که عرضه‌ی جهانی گلکسی نوت ۴ نزدیک است، نمی‌تواند چندان از واقعیت دور باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات