زوم‌اَپ: با Flipboard همواره به روز خواهید بود [بروزرسانی: انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوزفون]

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
فلیپ‌بورد نام سرویس خبرخوان رایگانی است که این روزها طرفداران زیادی را در دنیای فناوری پیدا کرده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین خبرخوان‌هایی است که پس از غیر فعال شدن سرویس خبرخوان گوگل موسوم به گوگل ریدر، توانسته به خوبی جای آن را پر کند. فلیپ بورد نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن خود را برای ویندوزفون معرفی کرده است. در زوم‌اپ امروز به بررسی این اپلیکیشن می‌پردازیم.
تبلیغات

اولین نکته در مورد فلیپ‌بورد طراحی آن است. از نظر طراحی می‌توان این اپلیکیشن را یکی از چشم‌نوازترین اپلیکیشن‌های موجود برای دستگاه‌های هوشمند نامید. طراحان فلیپ‌بورد سعی کرده‌اند آن را به گونه‌ای طراحی کنند تا بتوانید در کسری از ثانیه اطلاعات و اخبار مورد نیاز خود را بررسی کنید.

پس از نصب این اپلیکیشن، برای فعال کردن آن سه روش کلی وجود دارد. اولین روش ثبت نام در سرویس فلیپ‌بورد است که به صورت رایگان صورت می‌گیرد. روش دوم ثبت نام از طریق حساب کاربری گوگل بوده و سومین روش نیز ثبت نام با استفاده از حساب کاربری فیسبوک می‌باشد.

FlipboardInt

بعد از ورود به اپلیکیشن، با یک صفحه که به چندین بخش تقسیم شده مواجه خواهید شد. در این صفحه، اخبار مهم در قسمت بالایی و در بخش کاور نمایش داده می‌شوند و اخبار گوناگون مانند فناوری، کسب و کار، سیاسی، اجتماعی و... نیز در قسمت‌های زیرین به نمایش در می‌آیند.

شاید بتوان صفحه‌ی اصلی و سادگی به هنگام کارکردن را دو مزیت فلیپ‌بورد نسبت به دیگر اپلیکشن‌های خبرخوان مانند فیدلی دانست. روش مطالعه در فلیپ‌بورد نیز به شکلی جالب صورت صورت می‌گیرد. به هنگام مطالعه اخبار، برای خواند اخبار جدید باید انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشید. انیمیشن به کار رفته در این بخش انسان را به یاد ورق زدن تقویم رومیزی می‌اندازد. برای بروزرسانی لیست‌های خبری موجود نیز باید انگشت خود را از بالا به پایین بکشید.

لینک دانلود

این اپلیکیشن به طور رایگان برای سیستم‌های عامل iOS، اندروید و ویندوز فون منتشر شده است که نسخه‌ی ویندوزفون قبلا بصورت بتا وجود داشت و در روزهای اخیر فلیپ‌بورد اقدام به انتشار نسخه‌ی نهایی برای این پلتفرم کرده است. همچنین برای استفاده از قابلیت‌های این سرویس در کامپیوترهای رومیزی نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی فلیپ‌بورد به این آدرس مراجعه نمایید.

فراموش نکنید پس از نصب فلیپ‌بورد، حتما فید خبری زومیت را به لیست خبری خود اضافه نمایید.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات