تبلت ۸.۹ اینچی نکسوس HTC تاییدیه FCC را دریافت کرد

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
به زمان رونمایی تبلت نکسوس ۹ و گوشی هوشمند نکسوس ۶ نزدیک می‌شویم. انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر هر دو دستگاه رسما معرفی شوند که البته قبل از این زمان نیاز است هر دو مجوز FCC را دریافت کنند. هنوز از نکسوس ۶ برای گرفتن تاییدیه FCC خبری نیست، اما به تازگی تبلت ۸.۹ اینچی ساخت اچ‌تی‌سی توانسته این تاییدیه را دریافت کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تبلت جدید HTC که اخیرا مجوز FCC را دریافت کرده، صفحه نمایش ۸.۹ اینچی دارد که با شایعات مربوط به نکسوس ۹ کاملا مطابق است. در واقع همین اندازه صفحه نمایش است که بسیاری را قانع کرده این دستگاه همان نکسوس ۹ است.

آخرین شایعات به این موضوع اشاره دارند که تاریخ رونمایی از این دستگاه اواسط ماه اکتبر و عرضه آن از اواخر این ماه میلادی انجام خواهد شد. پس به نظر می‌رسد گوگل قصد ادامه سنت دو سال پیش در زمان رونمایی از دستگاه‌های جدید را پیگیری می‌کند و تاریخ رونمایی نکسوس‌ها را امسال تغییر نمی‌دهد. در این مراسم گوگل از نسل جدید دستگاه‌های نکسوس رونمایی و نسخه جدید اندروید را عرضه خواهد کرد.

htc-logo-paper 1

شایعات به این مشخصات فنی برای تبلت ۸.۹ اینچی نکسوس ساخت HTC اشاره دارند:

  • ۸.۹ اینچ صفحه نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰
  • پردازنده ۶۴ بیت تگرا K1
  • حافظه رم ۳ گیگابایتی
  • ۱۶ مگاپیکسل دوربین در عقب
  •   سیستم عامل اندروید L

در این ماه نکسوس‌های جدید توجهات زیادی را به خود جلب خواهند کرد. در زومیت تمام سعی خود را خواهیم کرد تا اخبار مهم و مرتبط با دستگاه‌های جدید نکسوس را به شما اطلاع رسانی کنیم. اما نظر شما درباره مشخصات شایعه شده نکسوس ۶ و نکسوس  ۹ چیست؟ آیا HTC از بدنه فلزی برای این تبلت استفاده خواهد کرد؟ مشتاق خواندن دیدگاه‌های شما در بخش نظرات  هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات