تماشا کنید: وان‌پلاس نیز با انتشار ویدئویی از آزمایش تلفن‌های‌هوشمند وان‌، برای اپل خط و نشان کشید

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد ماجرای خم شدن شماری از گوشی‌های آیفون ۶ پلاس اپل که با BendGate لقب گرفته، بهانه‌ی خوبی برای سایر کمپانی‌ها شده تا تصاویری را از نحوه‌ی آزمایش گوشی‌های خود منتشر کنند. پس از انتشار تصاویری از نحوه‌ی تست گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ، حال وان‌پلاس ویدئویی را از تست‌های انجام شده روی وان، منتشر کرده است.
تبلیغات

کمپانی چینی وان‌پلاس که تلفن‌هوشمند وان را روانه‌ی بازار می‌کند، با انتشار ویدئویی تست‌های فشار انجام شده روی تلفن‌هوشمند تولیدی خود را به نمایش گذاشت. همانطور که در این ویدئو می‌توان دید، تلفن‌هوشمند وان از تست‌های مختلفی عبور می‌کند که از جمله‌ی آن باید به آزمایش مربوط به شبیه‌سازی فشار وارد شده در اثر نشستن اشاره کرد. همانطور که تصاویر نیز گویا است، تلفن‌هوشمند وان روی ماده‌ای شبیه به پارچه قرار گرفته و دستگاه با وارد آوردن فشار روی گوشی، نشان از مقاومت آن در برابر نیروهای وارده دارد.

در ادامه نیز تست‌های دیگری چون آزمایش صفحه‌ی نمایش، پرتاب از فاصله‌ی ۱.۲ متری، آزمایش مقاومت پورت میکرو USB‌در اثر ضربات وارد شده و همچنین آزمایش آب و هوا با قرارداد گوشی زیر قطرات آب و همچنین حرارت ۵۵ درجه روی گوشی انجام می‌شود.

لینک دانلود

مطمئنا نمایش چنین ویدئوهایی خیال خریداران گوشی‌ها را از بابت مشکلاتی که گریبان‌گیر اپل شده است، آسوده می‌کند. کمپانی وان‌پلاس تلفن‌هوشمند وان را با برخورداری از بهترین مشخصات فنی موجود به‌عنوان رقیبی برای پرچمداران اندرویدی به همراه نسخه‌‌ای از اندروید سایانوژن روانه‌ی بازار کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات