تماشا کنید: +QiStone پاوربانکی با قابلیت شارژ انواع گجت‌ها بصورت بی‌سیم

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
این روز‌ها با گسترش استفاده از گجت‌های موبایل، مشکل کمبود باتری همه‌گیر شده است که از این‌رو باتری‌پک‌ها برای حل این مشکل به بازار عرضه شده‌اند. اما در صورتی که همچنان به‌دنبال راهکار آسان‌تر برای شارژ گجت‌های خود باشید، باید نگاهی به باتری‌پک بی‌سیم +QiStone داشته باشید.
تبلیغات

+QiStone از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که خود این باتری را نیز می‌توان به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد، همچنین این پاوربانک وایرلس با تمام رسیورهای بی‌سیم Qi موجود در بازار سازگار بوده و می‌تواند انواع گوشی‌های همراه مجهز به گیرنده‌های بی‌سیم را به‌راحتی شارژ کند.

لینک دانلود

همان‌طور که اشاره کردیم این شارژر قادر است علاوه بر شارژ انواع گجت‌ها به‌صورت بی‌سیم، خود نیز به‌صورت بی‌سیم شارژ شود. ضمناً باید به قابلیت شارژ چند گجت به‌صورت هم‌زمان ازطریق بی‌سیم و همچنین پورت USB ‌موجود روی +QiStone اشاره کرد که با اتصال سیم‌ USB شارژر گجت به پورت USB و شارژ بی‌سیم یکی دیگر از گجت‌ها اشاره کرد.

لینک دانلود

انواع پدهای شارژ بی‌سیم قادر هستند تا این باتری‌پک را شارژ کنند که با در این حالت نیز می‌توان همچنان از قدرت شارژدهی آن استفاده کرد. +QiStone قابلیت دیگری نیز دارد که سایز کوچک و طراحی جالب این باتری‌پک بی‌سیم است. کمپانی Fone SM این باتری‌پک بی‌سیم را با قیمتی برابر ۴۵ یورو روانه‌ی بازار کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات