مایکروسافت از فروش ضعیف کنسول ایکس‌باکس وان در ژاپن ناراضی است

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک ماه از عرضه‌ی رسمی کنسول ایکس‌باکس وان شرکت مایکروسافت در ژاپن می‌گذرد اما عملکرد ضعیف و استقبال به‌شدت کم مردم ژاپن از این کنسول نسل هشتمی، اسباب ناراحتی و نارضایتی این غول نرم‌افزاری دنیا را در پی داشته است. در ادامه با زومیت و اظهارات رئیس بخش ژاپن ایکس‌باکس وان همراه باشید.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها رسمی، مایکروسافت در یک ماه گذشته تنها ۲۵ هزار دستگاه ایکس ‌باکس وان را در سراسر ژاپن به فروش رسانده که آمار بسیار ضعیفی در مقایسه با رقبای دیگر به شمار می‌رود. مجله‌ی فامیتسو مصاحبه‌ای با تاکاشی سنسو، مدیر بخش ایکس ‌باکس ‌وان در ژاپن شرکت مایکروسافت درباره‌ی عملکرد و برنامه‌های مایکروسافت داشت و سنسو نیز ابراز نگرانی خود را نسبت به عملکرد ضعیف محصول خود، عنوان کرد.

Xbox One japan
ما به هیچ عنوان از موقعیت فعلی فروش خود در اینجا راضی نیستیم. ما امیدواریم که بتونیم بازخورد کاربر‌ها را دریافت کنیم و بتوانیم به رشد هرچه بیشتر ایکس‌باکس وان و ارائه‌ی محتوای مفید ادامه‌ دهیم تا همه از کنسول ما لذت ببرند.این امر که ما باید در مورد کنسول خود اطلاع‌رسانی بیشتری کنیم و مردم را آگاه سازیم، یک امر بسیار ضروری و حیاتی است. اما در هر صورت، این نسل عمری طولانی خواهد داشت و امیدواریم برنامه‌های بلند مدت و دید آینده‌نگرانه‌ای نسبت به همه‌گیر کردن ایکس‌باکس وان داشته باشیم. برداشتن قدم اول همیشه مهم است، و امیدواریم بهترین عملکرد را در اینجا برای نفوذ در بازار ارائه بدهیم.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت نیز در مصاحبه‌ای گفته بود تولیدکنندگان بازی در ژاپن و بازار آن‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است و می‌دانیم راه درازی را برای گسترش کنسول ایکس‌باکس وان در این منطقه خواهیم داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات