اپل نسل جدید iMac ،iPad و نسخه‌ی نهایی OS X Yosemite را در روز ۲۴ مهرماه معرفی خواهد کرد

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر خبری در زومیت مبنی بر برگزاری مراسمی توسط اپل در تاریخ ۲۴ مهرماه منتشر شده بود، حال آنکه امروز ریکد گزارشی منتشر کرده که براساس آن اپل در تاریخ ۲۴ مهرماه مراسمی را برای معرفی نسل جدید آی‌مک با صفحه‌ی نمایش رتینا، آیپد و نسخه‌ی نهایی یوزمیته برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

این گزارش حکایت از این دارد که اپل مراسم مربوط به ۲۴ مهرماه را در مقر خود و سالن کوچکی برگزار خواهد کرد. ریکد اعلام کرده که لیست مدعوین به این مراسم کمتر از ۲۰۰۰ نفر یا حداقل کمتر از تعداد نفراتی است که در جریان معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل و ساعت‌هوشمند این کمپانی خواهد بود.

شاید دلیل عدم دعوت نفرات بیشتر و همچنین برگزاری این مراسم در سالنی کوچک‌تر موارد کمتری باشد که اپل در نظر دارد تا با علاقمندان خود به اشتراک بگذارد. انتظار می‌رود در این مراسم شاهد معرفی نسل جدید آیپد یا به بیان بهتر بروزرسانی جدید آیپد به‌همراه نسخه‌ی طلایی آن باشیم. از جمله‌ی مشخصات فنی نسل جدید آیپد می‌توان به سنسور اثر انگشت، تراشه‌ی جدید A8 و صفحه‌ی نمایش ضد انعکاس اشاره کرد.

همچنین باید به شایعات اخیر در مورد احتمال معرفی آیپد پرو با صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی نیز اشاره کرد که براساس شنیده‌ها باید همچون اپل‌واچ در ابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی در انتظار عرضه‌ی آن به بازار باشیم. آیپد‌های جدید به‌دلیل بهره‌گیری از سیستم پرداخت اپل از وجود NFC نیز بهره خواهند برد.

اما در مورد نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل نیز باید این نکته را یادآور شد که اپل در این مراسم به احتمال زیاد پرده از نسخه‌ی نهایی یوزمیته خواهد برداشت. اپل سابقه‌ی برگزاری مراسم معرفی نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل مک را با ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم را نیز دارد که در این‌صورت باید از ارائه‌ی اطلاعاتی در این مورد نیز شگفت زده نشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات