شاید به زودی شاهد رونمایی از مجموعه بهینه‌ شده‌ی Uncharted برای پلی‌استیشن 4 باشیم

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصویری مشکوک از صفحه‌ی اپلیکیشن یوتوب پلی‌استیشن 4 در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نشانه‌هایی از بازسازی سری بازی‌های آنچارتد برای این کنسول نسل هشتمی مشاهده می‌شود.
تبلیغات

بعد از عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتم شرکت‌های سونی و مایکروسافت در سال گذشته‌ی میلادی، هر دو شرکت علاوه بر انتشار بازی‌های جدید برای این کنسول‌ها، تعدادی از عناوین فاخر نسل هفتم را هم به‌صورت بازسازی شده و به اصطلاح Remaster شده روی کنسول‌ّهای جدید عرضه کردند. یکی از شایعاتی که در چند ماه اخیر بیان می‌شد، احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی بهینه‌ شده‌ی سه‌ گانه‌ی آنچارتد برای کنسول بازی پلی ‌استیشن 4 است.

630x

با اینکه سونی اخیرا اعلام کرده بود که قصد ندارد تا بازار فروش بازی را از عناوین بازسازی شده نسل‌های قبل پر کند، اما تصویر منتشر شده حکایت از احتمال عرضه‌ی مجموعه (Collection) بهینه‌ شده‌ی آنچارتد برای کنسول پلی ‌استیشن 4 را می‌دهد. در این تصویر، ویدئو کلیپی در حال آماده‌سازی و آپلود در یوتوب است که صحنه‌ای با نام بازی آنچارتد ۳ و تگ‌های پلی‌استیشن 4 و PS4Share در آن مشاهده می‌شود. نکته‌ی جالب در مورد تصویر کلیپ، محیط برفی است که ما را یاد نسخه‌ی دوم سری بازی‌های آنچارتد میاندازد اما نام کلیپ اشاره به قسمت سوم دارد. هنوز از صحت واقعی بودن تصاویر اطلاعات دقیقی در دست نیست اما باتوجه‌به شایعات قبلی و این تصویر منتشر شده، آیا باید منتظر این مجموعه ارزشمند باشیم؟

سه‌ گانه‌ی آنچارتد محصولی از استودیو ناتی‌داگ، جزو عناوین انحصاری و مهم کنسول پلی‌استیشن 3 بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات