آیا اپل در سکوت استحکام آیفون 6 پلاس را افزایش داده است؟

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه‌ی آیفون ۶ پلاس به بازار، مشکل بزرگی گریبان اپل را گرفت که به Bendgate شهره شد. اپل اعلام کرد که تنها ۱۰ دستگاه از این محصول دچار چنین مشکلی شده، اما گویا همین تعداد نیز کاپرتینویی‌ها را مجاب به چاره‌اندیشی کرده است.
تبلیغات

یکی از کاربران گزارش کرده که احتمالا اپل بدون اعلام عمومی اقدام به تقویت نقاط ضعیف در فریم آیفون ۶ پلاس کرده است. این کاربر Reddit با انتشار مطلبی مدعی شده که آیفونی که وی به‌تازگی خریده با نمونه‌‌ای که در اولین روز‌های عرضه توسط همسر وی خریداری شده، دارای تفاوت‌هایی است.

براساس اطلاعات منتشر شده، نمونه‌ی دوم در مقایسه با نمونه‌ای که این کاربر در روزهای اول عرضه خریداری کرده، دارای استحکام بیشتری بوده و به اندازه‌ی نسخه‌ی اول به‌راحتی و با وارد کردن فشار اندک خم نمی‌شود. وی حتی به صدای حاصل از نواختن ضربه روی آیفون نیز اشاره کرده و گفته که صدای حاصل از آیفون وی گویای بدنه‌ی مستحکم‌تری در مقایسه با آیفونی است که همسر این فرد در اولین روزهای عرضه از آن خود کرده است.

این کاربر با زیر ذره‌بین قرار دادن محلی که براساس گزارش‌های منتشر شده، ضعیف‌ترین نقطه‌ی آیفون است، از وجود نقاط قرمز رنگی در اطراف محل کلید تنظیم صدا خبر داده که به اعتقاد وی برای تقویت این نقطه از گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

این کاربر با وزن هر دو دستگاه تلفن‌هوشمند به این نتیجه رسیده که آیفون وی ۲۱ گرم سنگین‌تر از نمونه‌ای است که همسر در اختیار دارد که البته ادعای عجیبی به نظر می‌رسد! البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شاید این تفاوت در وزن به موجب حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ایفون ۶ پلاس این کاربر در مقابل ایفون ۱۶ گیگابایتی همسرش باشد. نظر شما دراین خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات