زوم‌اَپ: TuneIn Radio، رادیو با طول موج بی‌انتها

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رادیو را باید جزو قدیمی‌ترین رسانه‌‌هایی عنوان کرد که پیش از ظهور تلویزیون، اینترنت و انواع رسانه‌های کنونی قادر بود تا مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. می‌توان ردپای این ادعا را در گوشه‌‌ی خانه‌ها با رادیوهایی خواند که این روزها به‌عنوان دکور استفاده می‌شوند. با وجود گذشت سال‌ها از اختراع رادیو و ظهور انواع کانال‌های تلویزیونی، بازهم شاهد استفاده از رادیو به‌عنوان یک رسانه‌ی پرطرفدار هستیم. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید تا نگاهی به اپلیکیشن TuneIn Radio داشته باشیم.
تبلیغات

TuneIn Radio در حال حاضر بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ ایستگاه رادیویی را پوشش می‌دهد که با وجود ۴ میلیون پادکست آن را به یکی از سرویس‌های صوتی قدرتمند تبدیل کرده است. این کمپانی ماه می سال جاری میلادی اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد.

TuneInRadioInt

اپلیکیشن TuneIn Radio قابلیت‌های بسیار جالب توجهی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. از جمله‌ی ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به شناسایی موقعیت مکانی کاربر و نمایش رادیوهای محلی اشاره کرد. با انتخاب این گزینه در زمان اتصال به اینترنت، تمامی رادیوهای محلی موجود در کشور بصورت لیست‌ نمایش داده می‌شود. همچنین TuneIn Radio ایستگاه‌های رادیویی را براساس موضع نیز مرتب کرده است که می‌توان به موسیقی، اخبار و شاخه‌های دیگر اشاره کرد.

در صورتی که به پادکست نیز علاقه دارید، TuneIn Radio یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های شما خواهد بود، چراکه این اپلیکیشن لیست بلندبالایی از محبوب‌ترین پادکست‌ها را در خود جا داده که کاربران می‌توانند با انتخاب هر یک به موضوعات مورد علاقه‌ی خود به آن‌ها گوش کنند.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات