جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه با انجام بازی فیفا ۱۵ به مدت ۴۸ ساعت!

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا کمک‌های خیرخواهانه در برخی نقاط دنیا حد و مرز خاصی ندارند. شخصی به نام کریس کوک که مدیربخش ارتباطات دو وب‌سایت فعال بازی‌های ویدویی در بریتانیا است، قصد دارد تا در حرکتی نادر، بتواند بیش از ۴۸ ساعت مداوم به بازی فیفا ۱۵ بپردازد و کمپینی را در این حین راه‌اندازی کند تا کمک‌های خیریه‌ای را برای نهادی به نام Special Effect Charity جمع‌آوری کند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه باشید.
تبلیغات

کوک، خود یکی از فعالان رسانه‌ای بازی‌های ویدیویی است و از طرفی، هوادار سرسخت سری بازی‌های فیفا است. وی امروز در خبری اعلام کرد که برنامه‌ای برای راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه، برای نهادی به نام Special Effect را دارد که کار این نهاد، کمک به کودکان و افراد مبتلا به بیماری‌های لاعلاج و ناتوانی‌های جسمی برای انجام بازی‌های ویدیویی است.

charity

موسسه خیریه‌ Special Effect به کودکان و افراد با ناتوانی‌های جسمی کمک می‌کند تا از بازی‌های ویدیویی لذت ببرند.

این کمپین قرار است در شمال شهر لندن و محلی به نام دالستون به مدت دو روز از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ آبان ماه برگزار ‌شود و کوک قرار است دو روز کامل را به بازی فیفا ۱۵ مشغول شود. هم‌چنین بازدید برای عموم مردم آزاد است و افرادی که برای تماشای این رویداد خواهند رفت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این کمپین اهدا کنند. البته، برای کسانی که امکان رفتن به این محل را ندارند، این رویداد ثبت رکورد جهانی فیفا ۱۵ از طریق شبکه‌ی Twitch استریم خواهد شد. اشخاصی که در محل حضور دارند می‌توانند به رقابت با کوک بپردازند.

تصور این‌که بتوان ۴۸ ساعت کامل به بازی فیفا مشغول باشیم بسیار سخت است اما کوک تمام سعی خود را خواهد کرد تا هم رکورد جهانی را در این زمینه بهبود بخشد و هم به هدف اصلی خود، یعنی جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه دست پیدا کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات