آیفون 6 پلاس بیشتر از آیفون 6 فروش رفته است!

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
اپل با عرضه‌ی آیفون ۶ پلاس به خواسته‌ی هواداران خود مبنی بر عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش بزرگ جامه‌ی عمل پوشاند. براساس گزارش منتشر شده توسط دیجی‌تایمز، با توجه به فروش بالای آیفون ۶ پلاس که بیش از انتظارات اولیه برای فروش این گوشی بوده، انتظار می‌رود ۶۰ درصد از آیفون‌های فروخته شده متعلق به آیفون ۶ پلاس باشد.
تبلیغات

 گزارش منتشر شده توسط دیجی‌تایمز برگرفته از اطلاعاتی است که از منابع موجود در صنایع تولیدی آیفون یعنی فاکس‌کان و پگاترون کسب شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، فاکس‌کان وظیفه‌ی تولید آیفون ۶ پلاس و پگاترون وظیفه‌ی تولید آیفون‌های  مورد نیاز اپل را برعهده دارد. با توجه به اینکه قطعات مورد نیاز ارسال شده به این دو کارخانه‌ی تولیدی در ابتدای عرضه‌ی آیفون تقریبا برابر بود، اما به‌نظر می‌رسد اخیرا میزان قطعات اولیه عرضه شده به فاکس‌کان از پگاترون پیشی گرفته است.

اپل با انتشار گزارشی در ماه سپتامبر اعلام کرد که فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس این کمپانی در آخر هفته‌ی اول فروش از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، البته این کمپانی جزئیات آمار فروش برای دو نسخه‌ از آیفون خود را به‌روشتی اعلام نکرد. هم‌اکنون در صورت خرید آیفون ۶ از وب‌سایت اپل با فاصله‌ی زمانی ۷ تا ۱۰ روز برای این گوشی و فاصله‌ی ۳ تا ۴ هفته‌ای برای آیفون ۶ پلاس روبرو خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات