تماشا کنید: اندروید L در گلکسی S5 سامسونگ

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ معمولا در مورد بروزرسانی تلفن‌های‌هوشمند خود به آخرین نسخه از اندروید کمی کند عمل می‌کند اما به‌نظر می‌رسد این موضوع از امسال و با عرضه‌ی نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید L توسط گوگل تغییر کرده است. گوگل در نظر دارد تا نسخه‌ی نهایی اندروید L را ۱۰ آبان منتشر کند که با توجه به شواهد موجود باید در انتظار انتشار این نسخه در فاصله‌ای کم برای محصولات سامسونگ باشیم.
تبلیغات

Sammobile نسخه‌ای از اندروید L‌ را که برای گلکسی اس ۵ تهیه شده، به دست آورده و ویدئویی از عملکرد این تلفن‌هوشمند همراه با اندروید L‌ منتشر کرده است. هرچند هنوز اندروید L دارای لگ بوده و مشکلاتی را می‌توان در آن ملاحظه کرد، اما آنچه که مشخص است، سامسونگ در حال کار بر روی بروزرسانی رابط تاچ‌ویز برای هماهنگی هر چه بیشتر با طراحی متریال در اندروید L‌ است.

براساس اطلاعاتی که توسط سام‌موبایل منتشر شده، این نسخه از اندروید L علی‌رغم بهره‌گیری از ماشین مجازی جدید یعنی ART سرعت پایین‌تری نسبت به گلکسی اس۵ مجهز به اندروید کیت‌کت دارد، هرچند گوگل با معرفی اندروید L‌ نوید سرعت بالاتر را در گوشی‌های اندرویدی داده است. البته این نسخه‌ی نهایی اندروید L نبوده و باید به‌انتظار انتشار نسخه‌ی کامل این سیستم‌عامل بنشینیم.

همچنین باید به تغییر رنگ اصلی تم اصلی سامسونگ از آبی به سفید نیز اشاره کینم که با تغییراتی در برخی از اپلیکیشن‌ها چون شماره‌گیر، پیامک، یادآور، ساعت و شماری دیگر از اپلیکیشن‌ها همراه شده تا با طراحی جدید گوگل هماهنگی بیشتری داشته باشد. نکته‌ی جالب توجه در مورد ویدئوی سم‌موبایل، اشاره به این نکته است که گوگل اندروید خود را Lollipop یا آبنیات‌چوبی نام‌گذاری خواهد کرد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات