۱۱ مهر: تاسیس شرکت استدلر

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
۱۷۹ سال پیش در چنین روزی شرکت استدلر در شهر نورنبرگ کشور آلمان تاسیس شد. استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نوشت‌افزار در جهان است که در حوزه خود جزو بزرگترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ها به حساب می‌آید.
تبلیغات

۱۷۹ سال پیش در چنین روزی یعنی ۳ اکتبر سال ۱۸۳۵ شرکت نوشت افزار استدلر در شهر نورنبرگ متولد شد. نام استدلر با تاریخ مداد در شهر نورنبرگ آلمان گره خورده است. خانواده استدلر از سالیان قبل از تاسیس شرکت استدلر به عنوان پیشه خانوادگی به ساخت و تولید نوشت‌افزارهای مختلف مشغول بودند و این خانواده یکی از معروف‌ترین نوشت‌افزارهای دست‌ساز منطقه نورنبرگ را تولید می‌کردند.

بعد از تاسیس شرکت استدلر خانواده استدلر بصورت تجاری شروع به تولید گسترده نوشت‌افزارهای خود بر اساس سال‌ها تجربه خود کردند. در سال ۱۸۶۶ این شرکت حدود ۵۴ کارمند داشت و ظرفیت تولید ۲٫۱۶۰٫۰۰۰ مداد در سال را داشت. شرکت استدلر در سال‌های ۱۹۰۰ و ۱۹۰۱ برندهای جدیدی را نیز تحت نام‌های مارس و موریس تاسیس کردند و سعی کردند بازارهای آمریکا را تحت پوشش خود قرار دهند. بعد از آمریکا شرکت استدلر تا قبل از سال ۱۹۴۰ با برندهای مختلف توانست بازارهای ژاپن و شرق اسیا را نیز تحت پوشش خود قرار دهد. این شرکت به مرور توانست تقریبا در تمام بازارهای جهان حضور فعال داشته باشد و محصولات خود را برای مشتریانش عرضه کند. شرکت استدلر در حال حاضر بیش از ۲۰ شرکت زیر مجموعه دارد که با نام های تجاری مختلف به تولید نوشت‌افزار می پردازند.

استدلر دارای ۷ کارخانه اصلی است و با وجود این موضوع که در بازارهای مختلفی فعال است برای حفظ کیفیت و حساسیت بالای این موضوع برای خانواده استدلر بیش ۸۰٪ کل محصولات تولیدی استدلر در کشور آلمان و در شهر نورنبرگ تولید می‌شود. استدلر در ایران فعالیت خود را در قالب شرکت استدلر ایران پیگیری نموده و به تولید و واردات انواع لوازم تحریر مشغول است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات