تماشا کنید: سامسونگ میزان استحکام نوت 4 دربرابر آزمایش‌های سخت را به رخ می‌کشد

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اپل معتقد است تنها ۹ نفر از مشتریان به مشکل خم شدن آیفون برخورده‌اند اما تصاویر و گزارش‌های مربوط به خم شدن آیفون ۶ پلاس هنوز متوقف نشده است. داستان خم شدن آیفون ۶ پلاس هنوز ادامه دارد و کاربران بیشتری با این مشکل رو به رو شده اند و شرکت ها نیز به کنایه‌های خود ادامه می‌دهند. امروز سامسونگ ویدیویی از نوت ۴ منتشر کرده و در آن مدعی شده این دستگاه به هیچ وجه چنین مشکلی ندارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ می‌گوید دو آزمایش «تست خم سه نقطه» و «تست وزن انسان» را انجام داده است تا میزان انعطاف پذیری نوت ۴ را بدون هیچ خمیدگی ثابت کند. آزمایش دوم توسط نشستن یک فرد بر روی گوشی انجام می‌شود که با انجام آن وزن ۱۰۰ کیلوگرمی بر گوشی وارد می‌شود. البته که نوت ۴ در طول اجرای هر دو آزمایش خم می‌شود اما این خم شدگی خیلی سریع به حالت اول خود بازمی‌گردد، بدون اینکه هیچ تاثیر مخربی در بدنه دستگاه بر جای گذاشته شود. به گفته شرکت کره‌ای راز این میزان انعطاف پذیری نوت ۴ مربوط به قاب فلزی این گوشی و همچنین تقویت ساختار بین قطعات آن است.

سامسونگ درباره مشکل سخت‌افزاری که موجب فاصله‌ای بین فریم و صفحه نمایش نوت ۴ شده بود چیزی نگفته و بیشتر به موضوعات کلی طراحی و ساخت این گوشی می‌پردازد تا یک مشکل خاص که چند گزارش معدود از آن منتشر شده است.

گلکسی نوت ۴ سامسونگ از اواخر سپتامبر در کره جنوبی عرضه شده است و تا آخر ماه اکتبر در ۱۴۰ کشور دیگر جهان نیز عرضه خواهد شد. در ادامه دعوت می‌کنم ویدیویی که سامسونگ در آن به آزمایش خم شدن گلکسی نوت ۴ پرداخته را تماشا کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات