تصویر دیگری از Droid Turbo فاش شد؛ اینبار بسته بندی محصول و شارژر

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
طی چند هفته گذشته، اطلاعات مختلفی درباره‌ی Droid Turbo تلفن رده بالای موتورولا شنیده‌ایم و  حتی دو عکس از جلو و پشت این دستگاه نیز لو رفته است. امروز حتی تصویر بسته بندی این محصول فاش شده تا بیش از پیش با تلفن معرفی نشده‌ی موتورولا آشنا شویم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 دیروز تصویری از بسته بندی تلفن معرفی نشده‌ی موتورولا که به سفارش ورایزون ساخته شده، با نام دروید توربو در فضای اینترنت منتشر شد و همان ظاهری که پیش از این در تصویر‌های شایعه شده دیده بودیم را نشان می‌دهد و حتی شارژر این دستگاه نیز در تصاویر ظاهر شده است.

droid-turbo4

گفته می‌شود این دستگاه در تاریخ ۲۹ اکتبر به وسیله اپراتور Verizon رونمایی خواهد شد و نسبت به نسل قبل خود بسیار زیبا‌تر خواهد بود. مشخصاتی که تاکنون به این دستگاه نسبت داده شده، دروید توربو را در شاخه‌ی پرچمداران قرار می‌دهد. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD)، پردازنده ۴ هسته‌ای از نوت Snapdragon 805، حافظه رم ۳ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیو‌های 4K از جمله مشخصات شاخصی هستند که تاکنون وجود آن‌ها در دروید توربو شایعه شده است.

با توجه به گزارش و گمانه‌‌زنی‌های پیشین این دستگاه برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری برای دو سال قرارداد با اوپراتور Verizon را خواهد داشت و برای دیگر خریداران مشتاق نیز ۵۹۹ دلار هزینه برخواهد داشت. به محض رونمایی رسمی از این دستگاه به شما مشخصات دقیق و تصاویر رسمی تلفن هوشمند جدید موتورولا را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات