زوم‌اَپ: Next Lock Screen، تدبیر مایکروسافت برای سهولت استفاده از اندروید

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اخیرا از پروژه‌ی Garage پرده برداشت که در واقع پروژه‌ای برای نمایش محصولاتی است که کارکنان مایکروسافت در اوقات فراغت خود خلق می‌کنند. این محصولات می‌تواند شامل انواع سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر محصولات باشد. با آغاز به‌کار رسمی این پروژه، مایکروسافت دو اپلیکیشن اندرویدی را معرفی کرد که در ادامه به معرفی Next Lock Screen خواهیم پرداخت. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

Next Lock Screen را باید تدبیر مایکروسافت برای ارائه‌ی یک لاک‌اسکرین کاربردی و زیبا بدانیم. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اپلیکیشن‌های پرکاربرد و همچنین اعلانیه‌ها را در صفحه‌ی قفل گوشی اندرویدی خود مشاهده کرد و بدین‌منظور دیگر نیازی به باز کردن قفل نیست. Next قادر است تا اعلانیه‌های مربوط به تماس‌های بی‌پاسخ دریافتی، پیام‌های کوتاه و همچنین اعلانیه‌های مربوط به تقویم را درصفحه قفل نمایش دهد.

 همه‌ی کاربران ابزار‌‌های اندرویدی همیشه تعداد محدودی اپلیکیشن را بصورت روزمره مورد استفاده قرار می‌دهند. توسعه‌‌دهندگان Next با اشراف به این موضوع، بخشی را با قابلیت تنظیم به‌منظور قراردادن آیکون این اپلیکیشن‌ها برای دسترسی سریع تعبیه کرده‌اند. همچنین می‌توان تنظیمات Next را براساس موقعیت مکانی تنظیم کرد تا با حضور در مکان‌های مختلف، اعلانیه‌ها و اپلیکیشن‌های مختص به محیط در لاک اسکرین برای کاربر نمایش داده شود.

لینک دانلود

با توجه به اینکه این اپلیکیشن در مراحل ابتدایی توسعه است، برخی از قابلیت‌های آن هنوز به درستی کار نمی‌کنند که از جمله‌ی آن می‌توان عدم نمایش اعلانیه‌های پیام کوتاه در صورت استفاده از اپلیکیشن هنگ‌اوتز اشاره کرد. در صورت نیاز به حدف یک اعلانیه، می‌توان به‌راحتی با کشیدن آن به طرفین، این کار را انجام داد. این اپلیکیشن تازه را می‌توانید از فروشگاه پلی استور گوگل دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات