زوم گیم: با Swing Copters، تمرکز اعصاب خود را بسنجید

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی اعصاب خردکن Flappy Bird را به یاد دارید؟ حتما خیلی از شما این بازی کم حجم و به نظر ساده را انجام داده‌اید. موفقیت حیرت‌آور این عنوان که توسط Dong Nguyen ویتنامی (Gears Studio) ساخته شده بود سبب شد تا رگ خواب بازیکنان دست وی بیاید و بازی بعدی خود را با همان شگرد و حتی سخت‌تر از آن منتشر کند. این بازی Swing Copters نام دارد.
تبلیغات

Flappy Birds یکی از بزرگ‌ترین رویدادهایی بود که در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی و مخصوصا بازی‌های موبایل به صورت خیلی ناگهانی روی‌ داد به طوری که حتی سازنده‌ی گمنام این بازی انتظار یک‌ چنین بازخورد خیره‌کننده‌ای را نداشت. البته، به خاطر سختی بیش‌ از حد بازی، جو بسیار منفی علیه سازنده‌ی آن شکل گرفت که باعث شد وی بازی را برای مدتی از استورهای معتبر حذف کند اما نهایتا دوباره به میدان رقابت بازگشت. وی نه تنها Flappy Bird را به استورها بازگرداند، بلکه با یک بازی اعصاب خوردکن دیگر به نام Swing Copters، جوابی دندان‌شکن به منتقدین خود داد.

swing

خیلی ساده شما باید کنترل موجودی را برعهده داشته باشید که بر سر خود کلاهی هلیکوپتری دارد و باید به سمت بالا هدایتش کنید. اما این هدایت با سختی طاقت فرسایی همراه است که شاید باعث شود در اوایل کار حتی یک امتیاز هم نگیرید. تمرکز و دقت حرف اول را در بازی می‌زند و با لمس صفحه باید نگذارید موجود به دیواره‌ها و موانعی که بر سر راه تاب می‌خورند، برخورد کند. این روند تا بی‌نهایت ادامه پیدا می‌کند و شما باید بتوانید بیشترین رکورد را در بازی بزنید. اگر در بازی بتوانید ۴ مدال کسب کنید، شخصیت جدیدی آزاد خواهد شد که می‌توانید آن را انتخاب کنید.

این بازی به صورت رایگان در هر سه فروشگاه ویندوزفون، آیتیونز و گوگل پلی موجود است که دو نسخه‌ی اندروید و iOS به ترتیب بروزرسانی‌های 1.2.1 و 1.2.0 را دریافت کرده‌اند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات